Портал ЦАРКВА Просматриваемые темы Регистрация Поиск FAQ Пользователи Группы Избранное Вход  
Ответить на тему БАПЦ ува ўсё красе: на эміграцыі і ў Беларусе.
На страницу Пред.  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  След.
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
Raman kardonski?
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
pavucok


Православный
Зарегистрирован: 30.06.2005
Сообщения: 12
Ответить с цитатой
vorag narody писал(а):

Раю ўдзельнікам форума ўстрымацца ад “ружовых” адзнакаў каго-кольвэк, асабліва малазнаёмых асабіста людзей..


Мітрапаліта Мікалая я ведаў асабіста. І не проста ведаў.....

vorag narody писал(а):

[...] а Мікалай акурат быў супрацьлегласьцю – ён заўжды “маліўся” на куратара ад палітыкантскай “рады бнр”, А.Сільвановіча. Што гэты скажа – Мікалай і выконвае.. А вы кажаце пра “пастара”. Пастыр каго і для чаго?..


Уладыка Мікалай дбаў пра царкву а не пра палітыку. Ён быў простым чалавекам і адначасова адчуваў адказнасьць за давераных яму людзей. Ён штодня маліўся за сваю паству, нават калі яна была зусім невялікая. Калі пазьней я трапіў на Афон, я чамусьці адразу прыгадаў Уладыку Мікалая.

_________________
Doxa to Theo.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя pavucokОтправить личное сообщение
Уладыка Мікалай дбаў пра царкву а не пра палітыку.
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
.. і «царква» гэная ператварылася ў палітычную сэкту? Цікавае «дбаньне» атрымоўваецца!..
На першай сваёй літургіі ў хатняй царкве Філарэта ў экзархаце, Мікалай у казаньні НЕ ГАВАРЫЎ пра збаўленьне, вучэньне Хрыста і г.д., як тое належыцца ў ЦАРКВЕ, ён даў лекцыю пра лінгвістычна-моўныя пытаньні ў рэспубліцы Беларусь – аб чым штораз гавораць на мітынгах і шэсьцях..
Сярод кніжак асабістай бібліятэкі Мікалая ў свой час прысутнічалі выданьні пра чорную і белыя магіі, калдаўство і інш. – літаратура , якую сьвятару не належыцца нават у рукі браць...
З часоў мікалаеўскага епіскапства ў падначаленай яму частцы БАПЦ за ДОЎГІЯ ГАДЫ не зьявілася АНІВОДНАЕ новае парафіі, наадварот – ўся БАПЦ фактычна сканала і дайшла да стану сэкты, якой кіруюць пазьнякі-каталікі і іншыя сьвецкія паўгарошкавыя палітыканы.
НІВОДНАЯ з Праваслаўных Паместных Цэкрваў НЕ ВЫЗНАЕ высьвячэньні “дыяканаў” і “сьвятароў” Мікалая..
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
"НІВОДНАЯ з Праваслаўных Паместных Цэкрваў НЕ ВЫЗНАЕ высьвячэньні “дыяканаў” і “сьвятароў” Мікалая.."
Ну гэта вы дарма... Спытайце ў Мітрапаліта Філарэта, як ён што вызнае...

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
А што, ФіЛАРЭТ каго з мікалаеўскай бапц ПРЫЗНАЎ? Прывядзіце прыклад, чаго хавацца? А ўвогуле Бурбалка бурбалку-пшык выпусьціць і ... То сказала, што БПЦ Філарэта перапіску вядзе з данілюкамі-сільвановічамі. То зараз пра нейкае “як ён што вызнае..”. І ніякае канкрэтнасьці, пачне гаварыць і ..губляецца недзе.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
Прачытай і перадай другому
АБ КАНСТАНЦКАЙ “АЎТАКЕФАЛІІ” БЕЛАРУСКАЙ ПРАВАСЛАЎНАЙ ЦАРКВЫ
(выясьненьні з Канцэлярыі Беларускай Мітраполіі).

Беларускай эміграцыйнай грамадзкасьці добра ведама зьяўленьне сярод яе палітычнай групы пад назовам “крывічы”. Кіраўніцтва гэтай групы ў большасьці складаецца з каталікоў і з асобаў, якія перафарбаваліся на беларусоў з былых палякаў і з бальшавіцкіх работнікаў. Ёсьць там і сапраўдныя беларусы, якія трапілі ў сіло “крывіцкіх” нібы сапраўдных барацьбітоў за беларускую нацыянальную справу толькі дзеля нясьведамасьці таго, што такое “крывічы” і да чаго яны імкнуцца. Тым часам гэтая невялічкая групка прэтэндуе на рэпрэзэнтацыю Беларускага Народу перад іншымі народамі і яна выразна варожая Праваслаўнай Царкве. Карыстаючы з выдаванай ёю газэты “Бацькаўшчына” і з розных адозваў, яны шырака рэклямуюць сябе і вядуць барацьбу з сапраўдным прадстаўніцтвам беларускай грамадзкасьці і з сапраўднай беларускай Герархіяй, якая апынулася на эміграцыі.
Яшчэ пад час нямецкай акупацыі Беларусі, дзеячы з-пад знаку сягоньняшніх “крывічоў” пісалі, што адзінай нацыянальнай беларускай верай зьяўляецца вуніяцтва (газэта “Раніца” і інш.) Яны дазвалялі сабе кпіць і абражаць у прэсе праваслаўных Епіскапаў і блюзьніць са святога Праваслаўя. А тут, на эміграцыі, яны канчаткова выявілі сябе адчыненай барацьбой у рознай форме са Сьвяшчэнным Саборам Беларускіх Епіскапаў, які цьвёрда стаіць на кананічным шляху разьвіцьця самастойнага кіраўніцтва Беларускай Царквы. Ня гледзячы на тое, што ўсе беларускія лягеры абслугоўваюцца сьвяшчэньнікамі-беларусамі пад кіраўніцтвам Беларускіх Епіскапаў (вернікаў ў Аўстрыі абслугоўвае наш Архіепіскап Сьцефан, у Ангельскай зоне Нямеччыны — Епіскап Афанасі, у Амэрыканскай зоне Нямеччыны — Архіепіскап Філафей і рэшта Епіскапаў, у Францускайзоне Нямеччыны — адміністратар Пратаярэй Альхоўскі), “крывічы” цьвердзяць, што Беларуская Праваслаўная Царква “аўдавеўшая” і ўжо даўно шукаюць сярод Епіскапаў іншых нацыянальнасьцяў такога, які-б “узглавіў” “Аўтакефальную Беларускую Царкву”. Яны зьвярталіся да некаторых украінскіх “аўтакефальных” Епіскапаў (Епіскапа Мсьціслава, Архіепіскапа Міхаіла), але тыя адмовілі; прасілі яны Мітрапаліта Пінскага Аляксандра, але і той, як гэта ён сам апавядаў незадоўга да сваёй сьмерці, станоўча заявіў:”Нашто вам новыя Епіскапы, калі ў вас ёсьць поўны Сабор сваіх Епіскапаў, прыбыўшых з Беларусі?”
Нядаўна “крывічы” знайшлі нейкага Сяргея Охоценка, які называе сябе “Епіскапам Мелітопальскім і Крымскім” і які належыць цяпер да “Украінскай Аўтакефальнай Царквы” (жыве ў Канстанцы, у Францускай зоне Нямеччыны). У 1944 годзе Мітрапаліт Палікарп адлічыў яго з ліку Епіскапаў “Украінскай Аўтакефальнай Царквы” з забаронай у сьвяшчэннаслужэньні. Тады Сяргей зьвярнуўся да Мітрапаліта Бэрлінскага Серафіма, просячы яго прынять у склад Расейскай Зарубежнай Праваслаўнай Царквы і дазволіць яму адпраўляць багаслужэньні. Вось прошэньні Сяргея Охоценка ў гэтай справе (захоўваем артаграфію арыгіналу):
Копія.
Ваше Високо Преосвященство
Високопреосвященнейший Владика.
О Господе Епископ Сергій
Мелетопольскій и Крима.
Прошу Вашего Благословенія принят под Свою Опику и разришить мне Служить. Абостольномъ Вам наверно извесно, зане признаніе мною женатих Епископов и Самосвятов (Либкивцев) Мит. Поликарп отчислил меня от Собора Епископов У.А.П.Ц. Прошу от Вас визова писмом. Я приеду к Вам, поговорим лично обо всем.

М.П. Ваш о Господе Собрат Епископ Сергій. 1944. 27, Х1.
Братислава.
копія.
Епархіальное Управленіе
Автокефальных Православных
Церквей
Мелитопольской Епархіи.
16. ХІІ. 1944 г.
№ 50. Его Высокопреосвященству Высоко-
преосвященнейшему Митрополиту Се-
рафиму Берлинскому и Всея Германіи.
Епископа Сергія Милитопольс-
каго и Кримскаго
Прошеніе.
1943 года 1\19 іюля, я хиротонисован во Епископа Милитопольского и Кримскаго, Автокифальными Епископами. Арх. Михаилам Николаевским, Арх. Геннадіем Днепропетровским, и, Е. Владимиром Кировоградским. В эмеграціи я нахожусь в распоряженіи Митрополита Поликарпа Луцкаго и Ковельскаго.
Узнав, что Собор Епископов, а, особенно, Епископи: Архіепископ Ігор Уманскій, Е. Григорій Війницкій, Епископ Сельвестр Лубенскій, Арх. Михаил Николаевски, Епископ Владимир Кировоградскій, которіе всецело перашли на сторону Липковщини. Имже покровительствует Митр. Поликарп.
Я, непризнавал и не признаю ложной іерархіи Липковскаго Василя, которій неподчинился Канонам, и первому Апостольскому правилу. И неожиданно я очутился под «видом» православной церкви — у Липковщини.
Поэтому прошу Дорогой Владика принять меня в Лоно православной церкви.

Печать Епарх. Управл.
Автокеф. Правосл.церквей
Мелитоп.Епарх. Епископ Сергій Милитопольскій и
Кримскій. М.Бреслау.

Але Сяргей Охоценка ня быў прыняты па гэтых заявах у Расейскую Зарубежную Праваслаўную Царкву, бо, будучы выкліканы ў Сынод вышэйназванай Царквы, не зьявіўся асабіста і ня даў тлумачэньняў адносна сваіх высьвячэньняў. Тады Сяргей Охоценка падаў просьбу мяйсцоваму рымска-каталіцкаму Біскупу аб прыняцьці яго ў улоньне рымска-каталіцкага касьцёлу, але і там яго захады ня мелі посьпеху. Пазьней Мітрапаліт Палікарп ізноў прыняў яго ў сваю “Ўкраінскую Аўтакефальную Царкву” — гэта значыць у тую, якую, як гэта відаць з вышэй пададзеных заяваў Сяргея, ён сам ня прызнае за кананічную і праваслаўную, а за трапіўшую ў “Ліпкоўскую” гэрэзію. Пражываючы ў Канстанцы, Сяргей Охоценка спрабаваў там заснаваць сваю парафію, але ягоная неадукаванасьць, грубасьць і нетактоўнасьць паставілі ўсіх супроць яго, асабліва пасьля таго, калі праваслаўныя даведаліся, што ён безблагадацен, некананічны і ня можа ўважацца за праваслаўнага Епіскапа. Аднак, не гледзячы на нішто, Сяргей Охоценка высьвячае нягодных кандыдатаў у сьвяшчэньнікі і робіць захады перад францускімі ўладамі аб прызнаньні яго адзіным прадстаўніком Праваслаўнай Царквы ў Францускай зоне Нямеччыны.
Дык вось каго выбралі “крывічы” для “апекі” над нашай Сьвятой Праваслаўнай Беларускай Царквой. Сяргей сам шукаў прызнаньня яго за сапраўднага Епіскапа ў Расейскай Праваслаўнай Зарубежнай Царквы; ён быў прыгатаваны на прыняцьцё рыма-каталіцтва, ён вяртаецца ізноў у “Ўкраінскую Аўтакефальную Праваслаўную Царкву”, хаця сам не прызнаваў яе за праваслаўную і кананічную: ён абы-каго высьвячае на сьвяшчэньнікаў, якія, зразумела, не атрымліваюць ад яго благадаці сьвяшчэнства, а застаюцца па даўнейшаму “дзядзькамі”, якія абманваюць нясьведамых беларусаў.
Хіба кожнаму праваслаўнаму беларусу становіцца ясна, што мэта гэтай “крывіцкай” авантуры знаходзіцца ня ў тым, каб стварыць “аўтакефалію” Беларускай Царквы тут, па-за сваёй Бацькаўшчынай і здалёку ад свайго народу, і на дабро народу кіруе гэтай авантурай, а зусім іншыя мэты. Гэтай авантурай “крывічы” хочуць: па-першае, стварыць раскол ў Праваслаўнай Беларускай Царкве, разлад у духоўным нашым жыцьці нашай эміграцыі; па-другое, “крывічы” хочуць скампрамітаваць Сьвятое Праваслаўе праз ўзглаўленьне нашай Царквы асобай ужо скампрамітаванай сваёй нястойкасьцю ў веры, асобай, якая не прызнае праваслаўнай маралі, лічыць сябе за “Епіскапа” некананічнай, нікім ня прызнанай, царквы, высьвячае на сьвяшчэньнікаў праступнікаў (забойцаў); па-трэцяе, “крывічы” хочуць на руінах Праваслаўя збудаваць вуніяцтва, якое набліжае праваслаўных беларусоў да каталіцтва і ўрэшце — да Польшчы.
Што можна яшчэ сказаць аб гэтай авантуры “крывічоў”? Для кожнага сумленнага праваслаўнага беларуса, прыпадкова трапіўшага пад уплывы “крывічоў”, застаецца яшчэ толькі прыпомніць словы Сьв. Апостала Паўла:”Не схіляйцеся пад чужое ярмо з нявернымі. Бо якое абшчэньне праведнасьці з беззаконьнем? ... або які спаўудзел вернага з нявернымі? І таму выйдзіце з іх асяродзьдзя і аддзяліцеся, гаворыць Гасподзь, і не датыкайцеся да нячыстага, і Я прыму вас.”(2 Кар. YI, 15, 17.).

Канцылярыя Беларускай Мітраполіі.

Цірсгайм\Обпф.
Гаўпт штр, 1.
8.7.1948 г.

(перадрукавана згодна правапісу арыгінала).
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
"А ўвогуле Бурбалка бурбалку-пшык выпусьціць" тут усе свае пшыкі выпускаюць. на тое і форум.
Што тычыцца данілюкоў-сільвановічаў, то САМ МІТРАПАЛІТ ФІЛАРЭТ, калі і вядзе зь імі перапіску, то толькі прыватную, але пагадзіцеся, ёсьць у нас у Царкве розныя арганізацыі, напрыклад, Брацтва Трох Віленскіх пакутнікаў. Гэта цалкам афіцыйная структура пры Беларускім Экзархаце. Праца з БАПЦ з'ўяляецца для яе адным з накірункаў працы. Адбываюцца сустрэчы (братцва было адказнае) са святарамі з ЗША з Канстанцінопальскага Патрыярхату (з Саўт Рывара). Ладзіліся сустрэчы з Я.Запруднікам і Ко. и нават з а.Вячаславам Логинам.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
БАПЦ это обман и шайза
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
Да какая там переписка! И никакой “працы” Мyчеников с БАПЦ нет.
БАПЦ это обман и шайза. Главное достижение за 5 лет - смена унитаза.

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
ОПРЕДЕЛЕНИЕ АРХИЕРЕЙСКОГО СИНОДА РУССКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ ЗАГРАНИЦЕЙ О БЕЛОРУССКОЙ АВТОКЕФАЛЬНОЙ ЦЕРКВИ.

Архиерейский Синод Русской Православной Церкви заграницей 27 января (9 февраля) 1950 года с л у ш а л и:
1) Определение Собора Преосвященных Белорусской Православной Церкви от 14 и 15 декабря 1949 г. по делу о неканонической хиротонии Владимира Томащика во епископа, совершенной именующими себя епископами Украинской Автокефальной Церкви Платоном, Вячеславом и Сергием.
До того, последний совершил над Томащиком видимость пострижения с именем Василия и рукоположения его во иеромонаха, при чем совершители этого незаконного деяния основывают его на 89 правиле Карфагенского Собора.
2) Сообщение в белорусской газете «Бацькоущина» от 1 января 1950 г. о совершении вышеуказанного деяния и об образовании «Белорусской Автокефальной Церкви» и сформировании «Синода» ея из двух лиц: именующего себя епископом Сергия Охотенко и Владимира Томащика, под именем епископа Василия. Этими двумя лицами Сергий Охотенко избран Председателем «Синода» с возведением его в сан «архиепископа», а секретарем – Владимир Томащик.
С п р а в к а 1: Определение Архиерейского Собора Русской Православной Церкви заграницей от 25 апреля (8 мая) 1946 г. о признании так называемой Украинской Автокефальной Церкви безблагодатным сообществом.
С п р а в к а 2: Определение Архиерейского Синода от 20 декабря (2 января) 1944\45 г. по прошению именующего себя епископом Сергия Охотенко, о принятии его в общение, согласно коему он не может быть признан епископом, в виду его незаконного рукоположения.
П о с т а н о в и л и: В определении Архиерейского Собора Русской Православной Церкви заграницей от 25 апреля (8 мая) 1946 г. подробно выяснены уклонения так называемой Украинской Автокефальной Церкви от основных начал Православного церковного строя и самого догмата о Церкви. Будучи сами безблагодатны, именующие себя епископами, члены вышеуказанной организации не могут совершить законного и благодатного рукоположения, потому что никто не может дать другому того, чего лишен сам. Поэтому именующий себя епископом Василием на самом деле является принадлежащим к раскольническому обществу мирянином Владимиром Томащиком.
2. Самое устроение Сергием Охотенко с помощью других, именующих себя епископами украинских деятелей, так называемой, Белорусской Автокефальной Церкви в условиях заграничной жизни и при наличии лишь небольшой группы желающих сего по политическим причинам деятелей, так называемых, «кривичей», -- не может получить для себя отправдания ни в одном церковном правиле. Как известно, автокефалия увенчивает собою уже развившуюся церковную организацию известной области при наличии достаточного количества епископов для составления собора, с определенной территорией, при неприменном условии согласия Матери-Церкви и всех прочих автокефальных Православных Церквей.
Создание автокефальной Церкви даже и полноправным епископом, но принадлежащим к другой области, при отсутствии у претендующей на автокефалию группы даже низсшего клира и при наличии законного епископата, в данном случае Митрополита Пантелеймона, действительно возглавлявшего Белорусскую область и пекущегося о вышедшем из нее в изгнание православном народе, является созданием самочинного сборища, которое не имеет ни одного из свойств присущих Автокефальной Церкви. Если, так называемая, Украинская Автокефальная Церковь, несмотря на значительно больший размер своей организации, не имеет и не может иметь признания ни одной Православной Поместной Церкви, то тем менее может получить право на такое признание проистекшая из ее недр еще более незаконная и антиканоническая организация, возглавленная Сергием О х о т е н к о и Владимиром Т о м а щ и к о м. Ссылка совершителей этого незаконного деяния на 89 правило Карфагенского Собора, как якобы их оправдывающее, является лишним доказательством того, что они никак не могут обосновать свой образ действий на св. Канонах, ибо вышеуказанное правило не имеет ровно никакого отношения к данному случаю.
Обстоятельства, по которым оно было издано, не имеют ничего общего с положением у православных белоруссов за рубежом, ибо они, имея свой епископат, отнюдь не оставались без правителей.
В виду всего вышеизложенного Архиерейский Синод о п р е д е л я е т:
1. Признать совершенную над Владимиром Т о м а щ и к о м хиротонию во епископа незаконной и недействительной.
2. Предостеречь паству от всякого общения с самочинным сборищем, возглавляемым Сергием О х о т е н к о и Владимиром Т о м а щ и к о м, для чего опубликовать настоящее определение во всеобщее сведение.

(перепечатано с сохранением орфографии оригинала).
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
так, ну калі ўжо мы выцягнулі з шырокіх штанінаў "ОПРЕДЕЛЕНИЕ АРХИЕРЕЙСКОГО СИНОДА РУССКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ ЗАГРАНИЦЕЙ" 1949 году, то аргументаў у нас куча.... думаю пара канкрэтна для БАПЦ асобную тэму адкрыць, тут жа засяродзіцца на аўтакефаліі наогул. бо задаўбала, што тут не выказваюцца па тэме, а працуюць "копі-пэйстам". давайце спасылкі на дакументы, а таксама свой каментар, калі ласка.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Cpeди автокатафалов
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
Вораг, дай спасылку: копия с оригинала из папки на pабочем столе.

А почeму у автокатафалов даже службы на Пасху не было?

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
1.Для рядового обывателя Пазьняк и ягоная “апазіція” для ОТДЕЛЬНОГО И ДЕТАЛЬНОГО рассмотрения вовсе не должны представлять НИКАКОГО общественного интереса. Позьняк и Ко может интересовать разве что политсатириков, да и то до момента, пока общество окончательно не забыло о своем любимце.. Позьняковцы только и ждут, что бы хоть кто-то обратил на них внимание. С этой целью адъютант Позьняка, Микола саганович названивает в открытом эфире в русскоговорящие радиостанции г.Нью-Ёрка в поисках известного РАСЕЙСКАГА политобозревателя, чтобы последний соизволил взять интервью у нашего главного “змагара” з РАСЕЯЙ(!?). Кстати, 26-го, одна из русскоговорящих ТВ Нью-Ёрка всё-таки взяла интервью у нашего героя: окруженный десятком жаждущих политического статуса в США студентиков, Зеня мило отвечал на вопросы на ненавистном ему РУССКОМ языке, без акцента и ошибок. Рассказывал, как он собирается “уйти” Лукашенку(!?), а митинг, в общем, был приурочен к ..20й годовщине Чернобыля. И все это, почему-то, назвали ...“эксклюзивом”(?!)..
2. Поскольку ваш форум не абстрактно-автокефальный, а, смею предположить, все же относится как-то к моей родной Беларуси, то я предпочитаю говорить о автокефалии в её БЕЛАРУСКОМ варианте.. Как она “выявляется в головах отдельных людей” вовсе никого не интересует до той поры, пока эти людишки не пытаются “выявить” и навязать СВОЕ понимание автокефалии в других головах, а хлеще того – “выявить” саму АВТОКЕФАЛИЮ так, как понимают её именно эти “отдельные головы”..
3. Сначала вы задаёте простецкий вопрос “што\кто такие автокефалы\автокефалисты?”, а теперь пытаетесь выяснить кто из нас СКОЛЬКО НИБУДЬ понимает СМЫСЛ самого понятия автокефалии? Мда-ааа...
4. Количество ссылок на протьму богословских трудов и сочинений канонистов вовсе не гарантирует достаточного разумения и ПОНИМАНИЯ смысла той темы, о которой говорим.
5. Достаточно мне было разместить один из документов, касающийся истории послевоенной белорусской автокефалии, как с вашей стороны последовало замечание “што тут не выказваюцца па тэме, а працуюць “копи-пэйстам”..” Теперь вы говорите о автокефалии, как теме, по которой вы хотели бы услышать солидное мнение с сносками на авторитетнейших богословов? Решите, наконец, что вам нужно на форуме: безсмысленное и озлобленное рявканье позьняковцев о “правакацыях” и “провокаторах”, задающих “тупиковые” вопросы или же серьёзное исследование затронутой темы, с длиннющими цитатами и коментариями к ним. Если решитесь помещать последнее, буду рад прочитать и сравнить с собственными источниками. В ответ помещу свои – этим вы заложите ПОЛЕЗНЫЙ и конструктивный смысл на страницах вашего форума.
6. Еще раз прошу – НЕ ЧИТАЙТЕ МЕЖДУ СТРОК! Это не даёт никакой серьёзной информации и портит зрение! Если написано:” Вам нужно разьясьнение на уровне словаря Даля?», это не значит, что я привожу цитату ИЗ словаря Даля, даю сноску НА Даля. Я говорю о “разъяснении на уровне словаря..”. Читайте внимательней, перед тем как отвечать. И еще – заниматься самообразованием вовсе не смешно, а полезно!..
7. ну, ну. а вы хіба не ў курсе "балгарскага расколу", калі Патрыярха Максіма як толькі не абзывалі і пры дапамозе грамадзянскай улады за валасы выцягвалі з цэркваў. пра грэкаў я наогул маўчу - у іх зело неспакойна. вы знаёмы з праблемамі "новасцілінікаў і старасцільнікаў у грэчаскай царкве? палітыкі лезуць у царкву толькі так. у амерыцы наогул творыцца невесць што А РПЦЗ (В) і (л) усякія, РПАЦ таксама (В) і (л), ІПЦ усіх масцей. і клубаў палітычных хапае, і чаго заўгодна.
И вы считаете все это “благочестивым примером” для беларускай царквы?! По сравнению с этими разборками наш поздняковско-данилюковский “катлетный бунт” на кухне бруклинской церкви выглядит невинной “шалостью”??
8.
Цитата:
Эти мерзавцы посмели оскорбить веру наших дедов???!!!
пра вашых дзядоў я недапоняла... хаця, між радкоў чытаецца "гэта не мая вера, а вера маіх дзядоў". ці дзядоў пазняка?
Цитата:
Читайте не МЕЖДУ СТРОК, а так как написано
Деды Поздняка может и верили, а вот он – «Сваёй дзейнасьцю Пазьняк сьведчыць, што ён быў і застаецца лютым ворагам Праваслаўнай Царквы. Пазьняк зьяўляецца адступнікам ад Каталіцкай Царквы, бо ягоная экстрэмісцкая дзейнасьць супярэчыць афіцыйнай дактрыне Каталіцкай Царквы.
Адступнік ад традыцыйнага хрысьціянства, Пазьняк спрабуе стварыць падпарадкаваную сабе рэлігійна-палітычную сэкту і полем дзейнасьці выбраў сабор сьв.Кірылы Тураўскага ў Брукліне. Мэтады Пазьняка сапраўды сатанінскія: пасеяць варожасьць ды між-нацыянальны канфлікт паміж праваслаўнымі беларусамі, расейцамі і габрэямі, выклікаць недавер да сьвятарства, а пасьля зацягнуць ашуканых у сваю сэкту.
Праваслаўныя хрысьціяне павінны цьвёрда ведаць, што Пазьняк не зьяўляецца нашым вернікам. Праваслаўным забароненая суполь-ная малітва з Пазьняком, бо ягоны рэлігійны вопыт — вопыт паганца, а не хрысьціяніна. Сьвятыя Айцы, якія супольна шануюцца Праваслаўнай і Каталіцкай Цэрквамі, яскрава сьведчаць пра гэтае:
“калі пачуеш, што нехта ганьбіць сьвятара, хутчэй адыйдзі ад яго, бо гэта слуга сатаны”,—кажа сьвяты Рыгор, папа Рымскі.” ( газэта “Час”. № 1(6) 2005. Пасланьне Епискапа Василя)
А О МОЕЙ ВЕРЕ Я НЕ УПОЛНОМАЧИВАЛ ВАС ГОВОРИТЬ! Это элементарное ХАМСТВО, ПОЭТОМУ ДЕРЖИТЕСЬ В РАМКАХ ПРИЛИЧИЯ!..
9.” я недапоняла... хаця, між радкоў чытаецца... занадта шмат шматкроп'яў, не дагнала.
я вам спачуваю, што вам цяжка выказваць сваю думку па-расейску, і тым, што вы расейскую мову недавучылі, я, спадзяюся, маёй віны няма.»
Без коментария...
10.» што для вас, жыхара ЗША, расейская мова стала ЎЖО замежнай, можна захаваць дастаткова высокі ўзровень валодання ёй, пабольш практыкуйцеся»
Замежнай она мне не стала, в отличие от некоторых представителей нашей славной оппозиции, требующих ..переводчиков. (примеров настолько много, что сноски приводить не буду). ПРАКТИКУЕМСЯ!!! И вам того же желаем..
11. «калі б яны ўдзельнічалі ў дадзеным форуме, то з задавальненнем тут з імі пагаварыла на азначаныя тэмы» А что умного они могут сказать? Что хотели – уже сказали, а на большее ума нет! И еще: когда надо «опровергнуть» что-либо, идут сноски на неопознанные «крыницы, близкия да митрапалита Изяслава», а тут вот «калі б яны ўдзельнічалі ў дадзеным форуме..» Так ведь спадар-сьвятар Логин у вас зарегистрирован?..
12. «Трэба не толькі ў слоўнік Даля заглядаць да ўдакладнення. Бо атрымліваюцца жахлівыя рэчы, прыпісваць Хрысту словы "Для мяне няма ні Іудзея, ні Эліна" гэта мяжуе з ерассю. Для Хрыста былі і Іудзеі, і Эліны. І ўсе былі для Хрыста. а фраза "Я есть для всех і во всём Хрістос" наогул нейкая няўцямная. Заглядаеце не толькі ў слоўнік Даля, але і ў Біблію. І паміж іншым пачытаеце ў апостала Паўла (Кол.3:5-12):»
Ай, ай! В БАПЦ появилась ЕЩЕ ОДНА ересь!.. Будзем змагацца?..
Цитату я приводил по памяти, поэтому не писал сноску, что впрочем не помешало понять обоим О ЧЕМ идет разговор. Придираться к моим словам можно. Но этим вы уподобляетесь не христианке, а книжникам и фарисеям времен Христа. Они Его тоже мастерски упрекали, например так:»Это тот, который построит Храм в три дня и его разрушит?..» (примечание:цитата не соотвестсвует по-буквенно евангельскому тексту). Кстати, ваша сноска тоже неточна: ВЫ ПИШИТЕ «...ни необрезания, варвара, Скифа, раба, свободного, но все и во всем Христос.» В более ранних переводах звучит так:»..несть Еллин, ни Иудей, обрезание и необрезание, варвар и Скиф, раб и свободь: но всяческая и ВО ВСЕХ Христос»
РАДУЕТ ТОЛЬКО ОДНО: наш разговор заставил вас заглянуть в Библию! ..

С наилучшими пожеланиями, май фрэнд... Гут бай!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
вораг народу, вы мяне задалбалі. з апяццю ў вас дрэнна, таму, забіраю свае словы назад - цытуйце копі-пэйстам, а не па памяці, для вас раблю выключэнне.
калі жадаеце сур'ёзнай размовы "без абінякоў", то называйце сваё імя - і будзем размаўляць. каметую толькі адзін пасаж: "Решите, наконец, что вам нужно на форуме: безсмысленное и озлобленное рявканье позьняковцев о “правакацыях” и “провокаторах”, задающих “тупиковые” вопросы или же серьёзное исследование затронутой темы, с длиннющими цитатами и коментариями к ним." пазьнякоўцы тут не раўкалі і "тупіковые" вопросы не задавалі. сур'ёўнае даследаванне закранутай тэмы ёсць, і ім займалася ўдзельніца форума ганоцрыя, якая па тэме беларускай аўтакефаліі абраніла магістэрскую дысертацыю. з сучасных даследаванняў гэтая магістэрская дысертацыя ўяляецца наыблош сур'ёзнай працай. вашае ж бессыстэмнае цытаванне і АДСУТНАСЦЬ каментароў у большасці выпадкаў - ну ніяк нельга назваць нават падабенствам "сур'ёзнай працы", бо вы пастаянна зводзіце тэму да ВАШЫХ ПРЫВАТНЫХ РАЗБОРАК з вашымі асабістымі ворагамі. яшчэ раз кажу, называйце сваё імя. прашу прабачэнне, больш не буду закранаць пытанне вашай веры, як пытанне беспрадметнае.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
1. “Долбать” женщин на форумах вовсе не было моей целью. На память не жалуюсь, а за дозвол-выключэньне – спасибо.
2. Вы дважды просите назвать мое имя, а сама продолжаете оставаться за ником «бурбалка»? Впрочем и я не хочу выходить из-за ника. Это придаёт обстановке некоторую таинственность и заставляет горячие головы натужно выжимать единственную извилину в догадках, кто посмел сказать ТО, ЧТО им не нравится по сути и форме. Так что оставлю это право (называть свое имя) на мое усмотрение и уж не обессудьте!..
3. И ОПЯТЬ ТОЖЕ САМОЕ! Я же не сказал – «На форуме БЫЛО рявканье позьняковцев..»! ЧИТАЙТЕ ВНИМАТЕЛЬНО – Я СКАЗАЛ:«Решите, наконец, что вам нужно на форуме: безсмысленное и озлобленное рявканье позьняковцев..» М-да, говоришь, с памятью у меня дрэнна?..
4. вы говорите о некоей магистерской диссертации про БАПЦ? Не подскажите, где можно приобрести(заказать) копию столь известного произведения и почитать? Заплачу настоящими американскими далярами! Дюжа ж цикава прочитать о «теме», которую наблюдаю воочию довольно продолжительное время!..
5. магистерскую диссертацию писать на вашем форуме я никому не обещался, как и на «сурьёзную працу» не устраивался, чтобы что-либо систематизировать. Так что, упрекать меня не за что.. Что считаю нужным, то и цитирую.
6. Что же касается ПРЫВАТНЫХ РАЗБОРАК, то если б я на очередном митинге с Поздняком б-ч-белый сьцяг не поделил и в глаз ему врезал – это и было б ПРЫВАТНОЙ РАЗБОРКОЙ.(надеюсь, что после этих слов никому не придёт в голову заявить, что я побил моего дорогого Зеню или стремлюсь к этому?)... Если вы считаете ПРЫВАТНОЙ РАЗБОРКОЙ выталкивание из Храма Местоблюстителя Митрополичьего Престола БАПЦ, священника и ПОЛОВИНЫ прихода, а потом устраивание рок-концертов и публичных пьянок под царквой во время великого Поста??? Превращение целой церкви в политический клуб-секту??? Тогда у меня действительно НЕТ КОМЕНТАРИЕВ!..
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
на сайце вісяць мае дадзеныя, уплоць да нумара мабільніка. проста, калі чалавек заяўляе "я быў, ведаў, пісаў і г.д.", робіць "сур'ёзныя" заяўкі, то ён мусіць за свае словы адказваць. кошт кожнага слова ўзрастае, калі вядомы аўтар. я ведаю, хто хаваецца пад нікам "вораг народу", безумоўна, гэта не росьцікаў, як нехта падумаў, усё более празаічна т.ск. але пакуль яшчэ нічога такога сказана не было, каб нік адкрываць.

[qoute]Если вы считаете ПРЫВАТНОЙ РАЗБОРКОЙ выталкивание из Храма Местоблюстителя Митрополичьего Престола БАПЦ, священника и ПОЛОВИНЫ прихода, а потом устраивание рок-концертов и публичных пьянок под царквой во время великого Поста??? Превращение целой церкви в политический клуб-секту??? Тогда у меня действительно НЕТ КОМЕНТАРИЕВ!..[/quote]
наколькі я зразумела (а прасьцейшыя правілы герменэўтыкі проста штурхаюць мяне на чытаньне паміж строк): раней, ды таго, як пазьняк ператварыў яе ў палітычную клуб-секту ЦАРКВА БЫЛА? Ну, з Местаблюсьціцелем і палавінай прыходу? Т.е. рэальны прыход, рэальны епіскап Васіль Касьцюк?

Цитата:
вы говорите о некоей магистерской диссертации про БАПЦ? Не подскажите, где можно приобрести(заказать) копию столь известного произведения и почитать? Заплачу настоящими американскими далярами! Дюжа ж цикава прочитать о «теме», которую наблюдаю воочию довольно продолжительное время!..
пішыце ў прыватныя паведамленьні ханосрыі. у яе ёсьць дысер па-польску і па-расейску. толькі:
Цитата:
магистерскую диссертацию писать на вашем форуме я никому не обещался, как и на «сурьёзную працу» не устраивался, чтобы что-либо систематизировать. Так что, упрекать меня не за что..
усё-тку вы ж дзесьці працуеце сур'ёзна, і працу папісваеце, ці не так?
Але просьба з майго боку была, некалькі старонак таму, у сціслым выглядзе апісаць "агульную" сітуацыю з беларускімі прыходамі (нават калі гэта занадта сказана) у ЗША, як вы яе бачыце, уплоць да прыватных разборак, але каб больш-менш карціна была.
1) беларусы і канстанцінопальскі патрыярхат (саўт-рывер, чыкага, але пра чыкага лепей андрэ Smile);
2) беларусы і БАПЦ - Ізяслаў, Васіль, Ігар Якунін, Вячаслаў Логін, Данілюк ваш любімы, Саня Сільвановіч, любімы вамі не менш;
3) беларусы і Салагуб, серб Ёван, Спасюк;
4) беларусы і Рыжы-Рыжы-Канапаты-убіл-дзедушку-лапатай (ягоная структура ў нас самая заўважная ў Беларусі)
5) беларусы і Кіеўскі Патрыярхат
пакуль я зразумела наступнае: на ваш погляд, законным епіскапам з'яўляецца Васіль Касьцюк, а сьвятаром - Ігар Якунін, якіх усе астатнія "са свету зжываюць", на чале з Пазьняком - антыцаркоўным тыпам.

давайце не блытаць сітуацыю, а разблытваць, калі вы зацікаўленыя, каб беларусы мясцовыя, а галоўным чынам, мясцовыя праваслаўныя, зразумелі, што да чаго. раю гэта рабіць наступным чынам. возьмем "катлеткі беларускага адраджэньня", пішаце штосьці кшталту "прыхажанка такая-та такога-та храму напісала ў такой -так газете пра такогата, што ён такой-та у связі з тым-та" і спасылка на гэта. далей і я абяцаю, што не буду пісаць цьмяна "з крыніцаў, блізкіх да..." а буду канкрэтна называць - дзе і ад каго я атрымала інфу. так, мне не падабаецца, што вы пішаце пра пазьняка, а.вячаслава логіна і інш., а вячаслава я ведаю асабіста і сустракалася зь ім у менску. БАПЦ таксама не такая ўжо "пражжоная" структура: напрыклад, у манчэсьцеры, у якім ёсць структура БАПЦ, якую ўзначальвае а.Ян Абабурка, ягоны прыход вызнае як кананічны канстанцінопальскі патрыярхат. пра яго вельмі станоўча выказваўся архімандрыт яфрэм лэш.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
БАПЦ ува ўсё красе: на эміграцыі і ў Беларусе.
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовой пояс: GMT + 4  
Страница 4 из 16  


Добавить в Избранное
  
  
 Ответить на тему  
Вход:          Автоматически входить при каждом посещении   
Content © Хрысьціянскі форум ЦАРКВА

Каталог TUT.BY Rating All.BY