Портал ЦАРКВА Просматриваемые темы Регистрация Поиск FAQ Пользователи Группы Избранное Вход  
Ответить на тему БАПЦ ува ўсё красе: на эміграцыі і ў Беларусе.
На страницу
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  След.
Каляднае пасланьне епicкапа БАПЦ
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
Каляднае пасланьне епicкапа Бруклiнскага й Баранавiцкага Васiля, Адмiнiстратара й Сьцеража Мiтрапалiчага Прастолу БАПЦ

Шаноўныя сьвятары, браты й сёстры на Беларусi й на чужыне!
Зноў прыходзiць на нашую шматпакутную зямлю Радство Хрыстовае й зноў мы чуем хвалюючы царкоўны сьпеў: “Хрыстос нараджаецца - слаўце! Хрыстос з нябёс - сустракайце! Хрыстос на зямлi - узносьцеся!". Радасьць, збавiцельная радасьць гучыць для ўсiх - тых, хто на Беларусi дбае дзеля дабра народнага й тых, хто на Беларусi дбае дзеля асабiстай карысьцi, тых, хто за межамi Беларусi змагаецца за яе лепшую будучыню й тых, хто за межамi Беларусi змагаецца за свае iнтарэсы. Для ўсiх адкрылася вялiкая тайна: “Бог зьявiўся ў плоцi" (1Ц м. 3,16). Не цары, не правадыры, не сьвятары стаялi каля калыскi Богадзiцяткi, але жывёлы й нiкому не вядомыя пастухi. Яны першыя далучылiся да тайны гэтае калыскi, якая стала крынiцай адраджэньня сьвету й шматлiкiх краiн i народаў, якая ёсьць крынiцай адраджэньня кожнага, хто называе сябе хрысьцiянiнам.
Госпад наш Iсус Хрыстос запаведаў нам збаўляцца не паасобку, не самастойна, але сумесна, дапамагаючы адзiн аднаму на гэтым шляху, складаючы адзiную духоўную сям'ю - Царкву Хрыстовую. Не ўсе, хто называюць сябе царквой, зьяўляюцца часткай Адзiнай Саборнай Апостальскай Царквы Хрыстовай. Царква Хрыстовая зьберагае непашкоджаным хрысьцiянскае вучэньне, якое прапаведвалi Хрыстос i Апосталы. Апосталы ды iх пераемнiкi старанна назiралi за чысьцiнёй веры, адлучая ад Царквы тых, хто ўхiляўся ад царкоўнага вучэньня.
Другiм прызнакам Царквы ёсьць сiла Божая (слав. - благодать). Гэтай сiлай асьвячаецца й умацоўваецца народ. Гэтай сiлай Госпад амывае нас ад грахоў i няпраўд нашых, вядзе да збаўленьня й вечнага жыцьця. Гэтая сiла нябачная, але iснуе вонкавая ўмова, па якой можна судзiць, цi прысутнiчае яна ў тым цi iншым рэлiгiйным аб'яднаньнi, цi яе там няма. Гэтая ўмова - апостальская пераемнасьць. З часоў першых хрысьцiянаў вернiкi атрымлiваюць сiлу Божыю ў таiнствах. Iх выконвалi сьпярша апосталы, а потым епiскапы й сьвятары. Права выконваць таiнствы перадавалася выключна перaемным спосабам. Апостальская пераемнасьць падобная на сьвяшчэннае полымя, якое ад адной сьвечкi запальвае iншыя. Калi апостальскае пераемства спынiлася - няма больш нi сьвятарства, нi таiнствa, згубленая сiла Божыя й згубленыя сродкi для асьвячэньня веруючых.
Праваслаўным вернiкам, асаблiва на чужыне, цяжка разабрацца, дзе сапраўдная Царква, а дзе падробка пад Праваслаўе. Але гэта добра ведае сатана й няспынна ўзьнiмае ганеньнi на Царкву, на яе сьвятароў, на сапраўдных вернiкаў .
Жадаючы знайсьцi сапраўдную Царкву Хрыстовую можа зрабiць гэта з дапамогай гiстарычнага дасьледваньня. Сапраўдная Царква зыходзiць гiсторыяй да апостальскiх часоў. Дастаткова высьвятлiць, калi ўзьнiкла тая цi iншая група цi суполка, каб зрабiць правiльны вынiк. Напрыклад, нядаўна ўзьнiкшая суполка адлучанага ад Царквы й анафематстваванага былога вернiка БАПЦ Барыса Данiлюка нiяк не зьяўляецца Царквой, бо яна адкрыта вядзе барацьбу з Праваслаўнай Царквой (канкрэтна - зь яе часткай - Рускай Праваслаўнай Царквой), з правасланай ерархiяй, распальвае рэлiгiйную й мiжнацыянальную варожасьць. Выглядае, што мэты стварэньня суполкi не рэлiгiйныя, а палiтычныя, а сама суполка называе сябе царквой, каб не плацiць звычайныя для грамадска-палiтычнага аб'яднаньня падаткi. Дзеля падману вернiкаў суполка займаецца iмiтацыяй часткаў праваслаўных набажэнстваў, але праваслаўнае набажэнства можа быць збавiцельным толькi ў Праваслаўнай Царкве. Да таго ж iмiтатар набажэнстваў - Вячаслаў Логiн - зволены з клiру БАПЦ, бо, як высьвятлiлася, ён ня толькi ня ёсьць сапраўдны сьвятар, але й ня можа быць рукапакладзены ў клiр Праваслаўнай Царквы з-за кананiчных перашкодаў.
Можна й далей прыводзiць прыклады ўхiленьняў праваслаўных беларусаў на чужыне ў псэўдаправаслаўныя суполкi. Але не ў гэтым справа. Увагу нам трэба зьвяртаць перш-наперш на самiх сябе. Цi ўсё зрабiў кожны з нас, каб самаму зьберагчыся ад iлжэвучэньняў ды зьберагчы ад iх сваiх родных i знаёмых? Цi жывем мы па Запаветам Божым, цi каемся, калi iх парушаем? Трагедыя беларускай праваслаўнай дыяспары (я маю на ўвазе БАПЦ) у тым, што год за годам яна адступае ад Праваслаўя, ад царкоўнасьцi. Не ў мове, не ў культуры нашае збаўленьне, але ў Хрысьце! Усё астатнее - толькi дапаможныя сродкi на шляху да збаўленьня. Неразуменьне гэтага, памножанае на няведаньне пачаткаў Праваслаўнае веры й кананiчнага царкоўнага права, прыводзiць да ўзьнiкненьня ератычных суполак з iлжэсьвятарствам i iмiтацыяй праваслаўных набажэнстваў .
Ёсьць i iншая небясьпека ў нашым рэлiгiйным жыцьцi. Маю на ўвазе iдэалiзацыю кананiчнай Праваслаўнай Царквы. Стан беларускага грамадства духоўна хворы. Не на патрэбнай вышынi й царкоўная арганiзацыя. Аб гэтым сьведчаць звароты да нас з розных куткоў Беларусi. Сваiмi вачыма мы таксама бачылi шмат нядобрага ў жыцьцi Беларускага Экзархата Маскоўскае Патрыярхii. Ёсьць шмат нягодных сьвятароў, нават епiскапаў. Пiнскага архiепiскапа Сьцяпана (Iгара Карзуна) мы напярэдаднi Калядаў афiцыйна заклiкалi публiчна пакаяцца ў сьмяротных грахах i грахах, якiя крычаць да Бога аб помсьце. Па царкоўных канонах архiепiскап Сьцяпан згубiў магчымасьць стаяць ля Прастола Божага. Патрэбны царкоўны суд, якi б пазбавiў яго епiскапскай годнасьцi. Але гэта немагчыма без дапамогi ерархii Мацi Царквы Беларускага народа - Усяленскага Канстантынопальскага Патрыярхата. Мiж тым, час iдзе, а архiепiскап Сьцяпан працягвае служыць. Усё гэта вельмi сумна, бо выклiкае закалоты ў розных месцах, адыход праваслаўных ад Маскоўскае Патрыярхii, i ад Праваслаўнае Царквы.
Мы не падтрымлiваем закалоты й ставiмся да iх адмоўна. Толькi выключныя прычыны дазваляюць сьвятару пакiдаць свайго епiскапа. Галоўная з гэтых прычынаў тая, калi епiскап вiдавочна адхiляецца ад Праваслаўя. Нiякi гэтак званы “чалавечы фактар" ня можа быць крынiцай расколаў i закалотаў. Калi епiскап цi сьвятар нягодны сваёй справе - хрысьцiянам трэба за яго малiцца, а не мяняць юрысдыкцыю. Па нашым грахам мы маем царкоўны заняпад.
Духоўнае й нацыянальнае адраджэньне Беларусi не прынясе нi БАПЦ, нi Маскоўскi Патрыярхат, нi любы палiтычны рух. Яго трэба заслужыць верай i вернасьцю Богу, вымалiць, выплакаць, выстрадаць. Неразумная рэўнасьць, агульныя абвiнавачваньнi праваслаўных юрысдыкцый толькi раз'яднаюць беларусаў на Бацькаўшчыне й на чужыне, распаляць варожасьць i закалоты. Бацькаўшчыне трэба не абвiнавацелi, але штодзенная праца па хрысьцiянскаму выхаваньню нацыi, штодзённае дaлучэньне яе да гiстарычных каранёў; праца, у якой хрысьцiянства неразрыў на спалучаецца з нашай мовай i нашай культурай. Беларусь адрадзiцца толькi тады, калi мы адрадзiмся сваiмi душамi. Безсэнсоўныя надзеi на партыi, на палiтычныя зьмены, калi мы далей застанемся гэтакiмi, якiмi, па суду Божаму, Беларусь ледзь не згубiлi. Гэта мы, а не хто iншы, вiнаватыя ў нашым заняпадзе, у непашане да нашай мовы, у манiпуляцыях нашай гiсторыяй i культурай. Безсэнсоўна тлумачыць, як дапамагчы Беларусi, калi мы самi сабе не жадаем дапамагчы: калi мы клапоцiмся аб самiх сабе ды варагуем друг з другам, нiбыта нас гэтак шмат, як расейцаў .
Якiм бы не было горкiм i пакутлiвым нашае жыцьцё, у нас ёсьць надзея разьлiчваць на духоўнае й нацыянальнае адраджэньне Бацькаўшчыны. Прыклады гэтага дае нам Эвангельле.
Перш, чым выйсьцi на пропаведзь, Сын Божы гадаваўся пад прыглядам Сваёй Прачыстай Мацi. Гэтак i народ наш, перш, чым зьявiў ся на гiстарычную сцэну, некалькi стагоддзяў мужаў i крэп пад прыглядам Сьвятой Царквы.
Хрыстос Сваiм жыцьцём сьведчыў сапраўднасьць Сваёй пропаведзi. Гэтак i Вялiкае княства Лiтоўскае ўяўляла ўсiм свой магутны рост ды давала адпор ворагам, нават захопнiкам-хрысьцiянам.
Юда здрадзiў Хрысту, як быў асуджаны на лютую, ганебную сьмерць. Нацыянальным iнтарэсам таксама здрадзiлi вар'яты, адданыя камунiстычнаму дурману.
Хрыстос быў распяты й цярпеў мучэньнi. Народ наш пасьля перамогi бальшавiкоў - бязбожнiкаў цярпеў тэрор, рэпрэсii, гвалтоўнае зьнiшчэньне лепшых сваiх сыноў .
Сын Божы памер на крыжы й васкрэс на трэцi дзень. Гэтак уваскрэсьне й Беларусь, калi мы будзем верыць, каяцца, малiцца й змагацца.
Зразумеем самi й упэўнiм нашых блiзкiх, што шлях адраджэньня Беларусi ёсьць шлях веры й здаровага сэнсу. Умова ягонага посьпеху - жыць сумленна, жыць не па iлжы, як казаў А.Салжанiцын. Галоўная ягоная мэта - збаўленьне душы справамi дабра й праўды. А ўсiм астатнiм узнагародзiць нас Бог.
Вiтаю ўсiх вернiкаў са сьвятам Нараджэньня Хрыстовага й Новым Годам!
Няхай узмацнiць нас Хрыстос i дабраславiць мiрам i узаемнай любоўю.!



Васiль,
епiскап Бруклiнскi й Баранавiцкi,
Адмiнiстратар i Сьцераж Мiтрапалiчага Прастолу БАПЦ


Нараджэньне Хрыстовае 2005/2006 гг. Пiнск

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
дзякуй, андрэ!

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
пачытала больш уважліва. між іншым
Цитата:
Пiнскага архiепiскапа Сьцяпана (Iгара Карзуна) мы напярэдаднi Калядаў афiцыйна заклiкалi публiчна пакаяцца ў сьмяротных грахах i грахах, якiя крычаць да Бога аб помсьце. Па царкоўных канонах архiепiскап Сьцяпан згубiў магчымасьць стаяць ля Прастола Божага. Патрэбны царкоўны суд, якi б пазбавiў яго епiскапскай годнасьцi. Але гэта немагчыма без дапамогi ерархii Мацi Царквы Беларускага народа - Усяленскага Канстантынопальскага Патрыярхата. Мiж тым, час iдзе, а архiепiскап Сьцяпан працягвае служыць. Усё гэта вельмi сумна, бо выклiкае закалоты ў розных месцах, адыход праваслаўных ад Маскоўскае Патрыярхii, i ад Праваслаўнае Царквы.

Што супраць Стэфана маюць?
Цитата:
Сапраўдная Царква зыходзiць гiсторыяй да апостальскiх часоў. Дастаткова высьвятлiць, калi ўзьнiкла тая цi iншая група цi суполка, каб зрабiць правiльны вынiк. Напрыклад, нядаўна ўзьнiкшая суполка адлучанага ад Царквы й анафематстваванага былога вернiка БАПЦ Барыса Данiлюка нiяк не зьяўляецца Царквой, бо яна адкрыта вядзе барацьбу з Праваслаўнай Царквой (канкрэтна - зь яе часткай - Рускай Праваслаўнай Царквой), з правасланай ерархiяй, распальвае рэлiгiйную й мiжнацыянальную варожасьць. Выглядае, што мэты стварэньня суполкi не рэлiгiйныя, а палiтычныя, а сама суполка называе сябе царквой, каб не плацiць звычайныя для грамадска-палiтычнага аб'яднаньня падаткi. Дзеля падману вернiкаў суполка займаецца iмiтацыяй часткаў праваслаўных набажэнстваў, але праваслаўнае набажэнства можа быць збавiцельным толькi ў Праваслаўнай Царкве. Да таго ж iмiтатар набажэнстваў - Вячаслаў Логiн - зволены з клiру БАПЦ, бо, як высьвятлiлася, ён ня толькi ня ёсьць сапраўдны сьвятар, але й ня можа быць рукапакладзены ў клiр Праваслаўнай Царквы з-за кананiчных перашкодаў.
а што маюць супраць а.Вячаслава?
Што на наш форум прыйдзе Ўладыка Стэфан - надзеі мала, але а.Вячаслаў у нас на форуме зарэгістраваны, можа, ён дапаможа разабрацца ў сытуацыі.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
Таксама я папрасіла б каментара самога шаноўнага ўдзельніка Андрэ, бо як я зразумела паводле форумум храмвср, ён не з'яўляецца прыхільнікам ідэі аўтакефаліі. а таксама папрасіла б яго даць спасылку на Пасланьне, адкуль ён яго здабыў:

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
Працягам мінулага году ў Беларускай Аўтакефальнай Праваслаўнай Царкве ў ЗША сталіся шкодныя й небясьпечныя падзеі, што нават пагражалі Ейнаму існаваньню.
3 Божай дапамогай, аднак, і дзякуючы адданасьці вернікаў справе нацыянальнае Праваслаўнае Царквы ды іхнай навазе гэтую справу бараніць, знайшлося даволі сілаў, каб БАПЦ ад небясьпекі ўсьцерагчы, ды гэтым забясьпечыць Ёй далейшае існаваньне.
Што падзеі, аб якіх будзе гутарка далей, сталіся - ня дзіва, бо ўспомніўшы, што сёньняшні варожы рэжым на нашай Бацькаўшчыне забараніў нават успамін праз БАПЦ, відно, што ён баіцца страціць утрымоўваную праз вернага найміта маскоўскага імпэрыялізму - Беларускі Экзархат РПЦ, ду-ховую ўладу над большасьцяй беларускага народу.
Паколькі-ж Беларуская Аўтакефальная Праваслаўная Царква адзіная пагроза гэнай чужынскай духовай уладзе, дык і спробы зьнішчыць яе, разваліць зь сярэдзіны, ці зьняславіць, як і ў савецкую пару, працягваюцца, ды наўгад, ці калі спыняцца.
3 гэтага й відаць, што найлягчэй зьнішчыць нашую Царкву можна пранікшы нятолькі ў лік Ейных вернікаў, але й усунуўшы ў царкоўнае кіраўніцтва, або знайшоўшы ў ім затоеных прыхільнікаў падпарадкаваньня нашага краю Расеі.
Якраз гэткі хітрык супалкі Лукашэнкаўскага рэ-жыму зь Беларускім Экзархатам РПЦ і выявіўся ў падзеях у БАПЦ у ЗША за апошні год.
Летась бо вясною, пасьля трох год ліставаньня з Кансысторыяй БАПЦ, у якім ён запэўніваў аб ягонай адданасьці ідэі аўтакефаліі Беларускае Праваслаўнае Царквы, ягоным беларускім патрыятызьме й крыўдзе на Беларускі Экзархат за несправядлівае абыходжаньне зь ім, ды гэтым здабыў давер Кіраўніцтва БАПЦ і матэрыяльную падтрымку на ўсьвячэньне на япіскапа Украінскай Аўтакефальнай Праваслаўнай Царквою, прыехаў у ЗША, як прадбачылася на стала, новапастаўлены япіскап Васіль (Касьцюк).
У выніку няпраўдаю здабытага даверу, хоць Васіль Касьцюк і не прадставіў пасьветчаньняў ягонага япіскапскага ўсьвячэньня й водпуску зь Беларускага Экзархату РПЦ, ды затаіў ягоныя запраўдныя пагляды і намеры, Першагерарх БАПЦ Я.М. Мітрапаліт Ізяслаў, з прычыны свае хваробы прызначыў 12-га чырвеня Б.л. 2004-га новага, як здавалася, япіскапа Адміністратарам і Сьцеражам Мітрапалічага Пасаду БАПЦ да наступнага Агульна-Царкоўнага Сабору, што ўсьлед пацьвердзіла й Рада БАПЦ.
Калі-ж, аднак, прыйняты на павер япіскап у працягу месяца не прадставіў ні Першагерарху, ані Кансысторыі БАПЦ пастаўное граматы на япіскапа і адпускнога пасьветчаньня зь Беларускага Экзархату РПЦ, Я.М. Мітрапаліт Ізяслаў, 27-га ліпеня 2004-га году, прызначэньне Васіля Касьцюка на кіраўнічае становішча адклікаў.
Каб даць яму, усё-ж, шанс прадставіць довады ягонага кананічнага ўсьвячэньня на япіскапа й унікнуць шкоднага для БАПЦ разгалосу гэтае справы, адкліканьне ня было адразу агалошанае, але за дзейнасьцяй Васіля Касьцюка было ўстаноўленае назіраньне.
Прыкрыя вынікі гэтага назіраньня выявіліся неўзабаве й першым знакам прышлых няпрыемнасьцяў стала наведаньне Касьцюком з сымпатыкам Лукашэнкаўскавае дыктатуры, Юрым Чудзіным (або Юрым Васілеўскім), сьвяткаваньня 60-х угодкаў павароту на Беларусь савецкае акупацыі, ладжанага прадстаўніцтвам у Задзіненых Нацыях улады над Беларусяй, шго забараніла ў краі дзейнасьць БАПЦ.
Горшае, аднак, было ўперадзе, і пазначылася яно тым, што пад архіпастырскім (?) крылом уськіпеў ненавісьцяй да беларускасьці нядаўні беларускі патрыёт - сьвятар Катэдральнага Сабору Сьв. Кірылы Тураўскага ў Брукліне - Ігар Якунін.
Ягоная антыбеларускасьць выявілася нятолькі ў прыроджанай яму балбатлівасьці, але яшчэ болей у намаганьні ўсялякаю цаною не дапусьціць Беларуска-Амэрыканскае Задзіночаньне да карыстаньня царкоўнай заляй на сходы й урачыстасьці.
А калі, згодна з амэрыканскім правам, Парахвіяльная Рада, як гаспадар сьвецкае маёмасьці парахвіі, на гэтае карыстаньне згадзілася, сьвятар зь ягоным япіскапам бяспраўна падвышалі цану да астранамічнага ўзроўню.
Наступным крокам у іхнай антыбеларускай кампаніі стала выключэньне, неўпадабаных Ігарам Якуніным, за справядлівую крытыку ягоных паводзінаў, чатырох актыўных і карысных у ейнай працы сяброў Парахвіяльнае Рады, што было абвешчанае загадам Васіля Касьцюка пасьля ягонага ад'езду пад канец 2004-га году на Беларусь.
Зразумелая рэч, што на гэткую незаслужаную крыўду іхным калегам, рэшта Парахвіяльнае Рады не магла згадзіцца й, склікаўшы паседжаньне, прыйняла пастановы з довадамі безпадстаўнасьці й па-клёпнасьці зробленых ува ўспомненым загадзе абвінавачаньняў.
Гэтыя пастановы ўсьлед былі падтрыманыя Радай БАПЦ.
Пасьля гэтага, таму, што ўспомненыя й далейшыя пастановы ў справах Васіля Касьцюка й Ігара Якуніна, як сакратар Парахвіяльнае Рады й Кансысторыі БАПЦ, складаў сп. Барыс Данілюк, што, да рэчы, найбольш прычыніўся да прыезду гэных абодвых няўдзячнікаў у ЗША, вастрыё іхнае ненавісьці абярнулася супраць яго.
Пасыпаліся вар'яцкія "япікапскія" загады аб ягоным адлучэньні ад БАПЦ, анафеме на яго, забароне праваслаўнаму духавенству хаваць і пад., зьвяртаць на якія ўвагу сьмешна.
Калі-ж гэта не падзеяла, Васіль Касьцюк, сам быцам япіскап БАПЦ, пачаў публікаваць толькі хвораму розуму ўяўньш паклёпы на БАПЦ і выдаў загад аб разьвязаньні Парахвіяльнае Рады ў Брук-ліне, ды спыненьні дзейнасьці Рады БАПЦ.
Тымчасам Ігар Якунін, зарганізаваўшы жменьку тужліўцаў па Савецкім Саюзе, "дзеяў" таксама, стараючыся выгнаць з царкоўнага будынку сьведамых беларусаў, зьняць нашую нацыянальную сымболіку, ды прымусіць змоўкнуць там ненавісную "позняковскую речь''.
Разам з гэтым Ігар Якунін, пад павадырствам хітрэйшага й больш адукаванага за яго тужліўца па Савецкім Саюзе ды зайздросьніка сёньняшняе амэрыканскае, быццам-бы, гэгэмоніі ў сьвеце, Юрага Чудзіна, не забыліся й на прапаганду іхных паглядаў, ды дзейнасьці друкам і, бяспраўна захапіўшы выдаваную раней за грошы сп. Расьціслава Гарошка газэту "Беларускі Час", наўсуперак ейнага ранейшага патрыятычнага кірунку, абярнулі яе ў несказанымі імі крыніцамі фінансаваную пра-лукашэнкаўскую гадзюкаўку.
Уся гэтая нахабнасьць, хамства й брыда перасягнула ўрэшце мяжу спадзеву на апамятаньне нягоднікаў й зь 19-га травеня Б.л. 2005 Я.М. Мітрапаліт Ізяслаў забараніў ярэю Ігару Якуніну выконваць сьвятарскія абавязкі, а Рада БАПЦ загадала яму перадаць вызначаным прадстаўнікам царкоўнага кіраўніцтва парахвіяльную й япархіяльную маёмасьць, ды выбрацца з царкоўнага памешканьня ў Брукліне.
Нічога гэтым прадстаўнікам Ігар Якунін ня перадаў, а выбраўся тайком не пакінуўшы новага адрысу, пасьля чаго адумысловай камісыяй былі знойдзеныя знарочныя пашкоджаньні царкоўнага будынку ды ўстаноўленае зьнікненьне частак парахвільнае й япархіяльнае маёмасьці, за спраўнасьць і цэласьць чаго Ігар Якунін быў адказны.
У вабліччы гэткае непаслухмянасьці й знарочнага шкодніцтва Я.М. Мітрапаліту Ізяславу не заставалася нічога іншага, як з днём 26-га чырвеня Б.л. 2005-га пазбавіць ярэя Ігара Якуніна сьвярскае годнасьці й выдаліць зь ліку духавенства БАПЦ, што яго, відаць, ня дужа абыйшло, бо, паводле годных веры вестак, ён ажаніўся з адной із збунтаваных ім парахвіянак, чым, паводле канонаў, сам сябе пазбавіў сьвятарскае годнасьці.
Усьлед давялося зрабіць і канчатковы выснаў аб учынках Васіля Касьцюка, як варожай і ськіраванай на зьнішчэньне БАПЦ дзейнасьці й, у выніку гэтага Я.М. Мітрапаліт Ізяслаў з днём 27-га ліпеня Б.л. 2005-га загадаў адлучыць яго ад ліку герархіі й духавенства БАПЦ, а Рада БАПЦ 24-га верасьня Б.л. 2005-га прыйняла гэты загад да выкананьня.
Гэткім чынам скончылася чарговая нізка варожых спробаў зьнішчыць Сьвятую Беларускую Аўтаке-фальную Правалаўную Царкву й Яна, спадзяючыся на падтрымку вернікаў, зь вераю ў Божую ласку й апеку крочыць нязьмененым шляхам у будучыню.


Кансысторыя БАПЦ

http://www.belaoc.com/bel/naviny_rs/82005/index.htm

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
Сустрэча дэлегацыі Кансысторыі БАПЦ йзь Сьвяцейным Кіяўскім Патрыярхам УПЦ Філарэтам.
Справа - а. Вячаслаў Логін, зьлева - сакратар кансісторыі БАПЦ сп. Барыс Данілюк. 2005 г.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Адказ Burbalcy
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
Пасланне ёсць шмат дзе ў сеціве, напрыклад на www.belarusy.com, a таксaма ў газеце “Час”, дзе даволі пaдрабязная інфармацыя пра БАПЦ. Але газеты ў сеціве нібыта няма, таму і спасылку не магу даць.

Як вынікае з газеты, мітр. Ізяслаў ужо даўно не кіруe царквой, бo не можа ні хадзіць, нi нават гаварыць, і знаходзіцца ў шпіталі. Царквой кірyе міранін Данілюк (нa фота), на якога накладзена анaфеман ад Изяслава и Василя.

Приход в Кливленде уже давно не в cоставе БАПЦ, как и Валийская миссия, но на сайте БАПЦ они стоят до сих пор.

Кaк я понял, а.В.Логинa рукоположил еп.Миколай наxодясь под анафемой мітр.Изяcлaва. Анафему этy никто не отмeнял. И вот еще документ:

№ 23 Загад 28 траўня 2005 года

Падчас аб’яднаньня груповак Барыса Данілюка й Аляксандра Сільвановіча да БАПЦ далучыўся грамадзянін Украіны Вячаслаў Логін з назовам “сьвятара (ярэя) БАПЦ. Назоў гэты быў умоўны, паколькі, паколькі Логіна трэба было яшчэ рукапакладаць у дыякана й сьвятара. Гэтакай была выснова архіепіскапа Антонія (Шарбы) з УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхата. Уладыка Антоні разгледзіў справу анафемы былога архіепіскапа БАПЦ Мікалая (Мацукевіча) й прызнаў нядзейнымі й несапраўднымі рукапакладаньні ім В. Логіна ў дыякана й сьвятара.
В. Логін мог лічыцца сьвятаром толькі з моманту сапраўднага (кананічнага) рукапакладаньня, але ніяк не раней. Між тым, В. Логін працягваў апранаць сьвятарскія аблачэньні ды выдываць сябе за сьвятара, падманваючы вернікаў БАПЦ. Адначасова былы сакратар кансысторыі БАПЦ Барыс Данілюк не даваў мне дакументы В. Логіна, каб праверыць, ці можа В. Логін наогул зьяўляцца кандыдатам на сьвятара, адпаведным правілам Праваслаўнай Царквы. Справа В. Логіна стала нагадваць авантуру й працяглае ашуканства вернікаў.
У сувязі з вышэйпададзеным:
1. Вячаслава Логіна выкрэсьліць з кліра БАПЦ, паколькі ён ніколі не зьяўляўся й не зьяўляецца сьвятаром Праваслаўнай Царквы й не мае права выконваць сьвятарскія абавязкі.
2. Праваслаўным хрысціянам, якія былі ашуканыя Вячаславам Логіным у рэлігійных справах (хросту, вянчаньня, паховінах ды інш.), зьвярнуцца да сапраўднага (кананічнага) сьвятара, каб той выканаў сапраўдныя хрост, вянчаньні, паховіны.
Кананічным сявятаром зьяўляецца асоба, якая належыць да Ўсяленскай Праваслаўнай Царквы й не знаходзіцца пад пакараннем свайго епіскапа.
3. Сітуацыю з Вячаславам Логіным давесьці да ведама беларускай дыяспары ў Амерыцы й кіраўніцтва УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхата.
Васіль, епіскап Бруклінскі й Баранавіцкі,
Адміністратар і Сьцераж Мітрапалічага Прастолу БАПЦ.



___________________________________

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
пресвитер Александр


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2005
Сообщения: 494
Ответить с цитатой
Карацей, тсоўка яшчэ та.

_________________
Если кто вам скажет: вот, здесь Христос, или: вот, там, - не верьте.
(Мар.13:21)
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
Cьвятар


Православный
Зарегистрирован: 14.01.2006
Сообщения: 2
Ответить с цитатой
To : Andre
Хрыстос нарадзіўся ! Славім Яго !
Т.з. Васіль Касьцюк даўно звольнены Першагерархам Мітр. Ізяславам з кліру БАПЦ. Будучы іерадыяканам, ён без адпускной граматы пакінуў Бел. Экзархат РПЦ (дзе яму была адмовлена ў высьвяце ў сьвятары) і высьвяціўся ў япіскапы ў адной з Украінскіх Цэркваў, заўсёды хлусіў. Сколькі гэты іерарх мае парафіяў, сьвятароў, вернікаў ?
Беларускую Аўтакефальную Праваслаўную Царкву заўсёды прабавалі абвінаваціць у "буржуазным нацыяналізме", "некананічнасьці", падсунуць ілжэ-бапц і т.д.
Апостальскае пераемства япіскапату сапраўднае БАПЦ не выклікае сумненьня. Паводле Прав. Канонаў, мінімум тры (у рэдкім выпадку, бо так - 12) япіскапа могуць экскамунікаваць іншага япіскапа. Архіяпіскап БАПЦ Мікалай у 1992г.
сустракаўся з Мітрап. Мінскім Філарэтам, служыў сьв. Літургію ў царкве Ўсіх Беларускіх Сьвятых у Мінску (у будынку Мітраполіі) на антымінсе Ўладыкі Філарэта разам са сьвятарамі Беларускага Экзархату РПЦ.
Я, як сьвятар БАПЦ меў супольную сьв. Літургію і сьв. Прычасьце з нашым Першагерархам Мітр. Ізяславам (2002-03г.г.). Я ня толькі неаднаразова сустракаўся з Япіскапатам УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхату, а й служыў сьв. Літургію і меў сьв. Прычасьце разам са сьвятарствам УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхату (лістапад 2003г.). У той час, як Васілю Касьцюку была адмоўлена ў ягонай просьбе (летам 2004г.) нават у сустрэчы з архіяпіскапам у Кансысторыі УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхату (летам 2004г.) ў сувязі з невызнаньнем ягонай хіратоніі (аб чым забыў успомніть аўтар пасланьня).
Іншыя сьвятары БАПЦ таксама маюць супольныя Літургіі і Прычасьце са сьвятарствам іншых праваслаўных юрысдыкцыяў, у тым ліку - Канстантынопальскага Патрыярхату.
Мяне ніколі законны іерарх не звальняў з кліру БАПЦ, і я ня маю кананічных перашкодаў быць праваслаўным сьвятаром (якія перашкоды - пакуль, як бачна, не прыдумана).
А якую барацьбу БАПЦ можа весьці з Расейскай Царквою ? Думаю сьвятарства і вернікі Бел. Экзархату РПЦ самыя разберуцца, якіх япіскапаў знімаць і ставіць без падказкі "япіскапаў БАПЦ", якія такім чынам хочуць сварыць Праваслаўныя Цэрквы, незаконна выступаючы ад імя БАПЦ, і т.ч. вырашаючы ўласныя свае праблемы.
У Беларускія храмы прыходзяць людзі розных нацыянальнасьцяў, багаслужбы вядуцца на розных мовах.
А ці ў тым заключаецца грамадзка-палітычнасць, што ў Парафіяльную залю пры бел. храмах (як і інш. праваслаўных юрысдыкцыяў) на эміграцыі прыдзе фальклорны хор ці дзеці на Калядную ялінку ?
Хачу павіншаваць з Калядамі ўсіх Праваслаўных вернікаў незалежна ад юрысдыкцыяў і каб Божая Ласка перабывала з усімі намі.
З Богам !
іерэй Вячаслаў Логін.
(сайт БАПЦ : www.belaoc.com )
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
Вы не ответили по сути.
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
Господин Святар!
Вы не ответили по сути.

Более того, Вы скрывaете cледующее: Мітр.Изяслав уже давно совершенно неспособен принимать никаких решений, и потому все бумаги за его подписями исходят от кого-то дpугого.

M.Изяслав в свое время наложил анафему на господина Данилюка.

После ухода е.Василя в БАПЦ вообще нет епископа.

Анафема Изяслава Николаю нe снята, стало быть Bас рукополагал епископ с анафемой.

В этих дебрях где и когда, и с кем Вы служили никто никогда не разберется.

Признает ли Конcтантинополь БАПЦ? – Oднозначно нет.
Признает ли УПЦ в США БАПЦ? – Oднозначно нет.

Признает ли хоть одна церковь в США БАПЦ? Heт.

C БАПЦ не поддeрживают отнoшения даже белорусские приходы, подчиненные Константинопoлю.

Мог бы еще многое сказaть и спросить, но и этого достаточно на сей раз.

Совет: Ecли Вас действительно волнует сoбственный канонический статус, то позаботьтесь получить писменное заключeние от одной из канонических церквей (УПЦ КП и всякие там “соборноправны” не в счет).

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
Cьвятар


Православный
Зарегистрирован: 14.01.2006
Сообщения: 2
Ответить с цитатой
Таварыш Andre ! (ці месье ?)
Я вам сцісла адказаў па сэнсу, параўняна з тым вінігрэтам, які вы напісалі, ці пераслалі (пасланьне).
Вы пішаце, што Мітр. ня можа прымаць рашэньні. Дык тады выходзіць, што Васіль Касьцюк ня быў прыняты ім у БАПЦ і ніколі ня быў ейным япіскапам ? Але вашае пасланьне пабудаванае на супрацьлеглым.
Накладзеных анафем не існуе. І ці можа быць дзейснаю анафема аднаго япіскапа другому япіскапу ? Пагляньце ў Каноны.
Супольныя служэньне сьв. Літургіі і сьв. Прычасьце ярархамі і сьвятарствам розных Прав. юрысдыкцыяў ня ёсць нетры ("дебри"), а ёсьць найбольшым вызнаньнем адною Царквою іншае Царквы.
Вы адназначныя, што УПЦ в ЗША не вызнае БАПЦ. Тады чаму япіскапат УПЦ у ЗША (Кансысторыя ў г.Саўз Баўнд Брук, Н.Дж. - каб не была крыватолкаў, што не тая Царква) высьвяціў Ізяслава Бруцкага ў япіскапа для БАПЦ, які сёньня ёсьць Першагерархам БАПЦ ?
У мяне нармальныя адносіны з бел. парафіямі (сьвятарамі і вернкамі) падпарадкаванымі Канстантынопалю (Саўт Рывер, Таронта). Некалькі гадоў таму адзін сьвятар перайшоў служыць з БАПЦ у бел. парафію пад Канстантынопалем (з Гайлянд Парку, Н.Дж. - у Квінс, Н.Ё.). На дзень незалежнасьці 25 сакавіка ў 2005г. у Таронта (Канада) я служыў у царкве Сьв. Кірылы Тураўскага (БАПЦ), дзе былі прысутныя бальшыня (!) парафіянаў царквы Сьв. Еўпрасіньні Полацкае (Канстант. Патрыярхат). Супольнае сьвяткаваньне там было раней традыцыяй.
Мяне не патрэбныя даведкі ад іншае Царквы, бо патрэбна разумець, што азначае тэрміны "кананічная" і "вызнаная". Царква можа быць Кананічнаю (што выконвае ўсе Прав. Каноны), але ня быць вызнанаю.
Напрыклад : РПЦ 141 год (з 1448 да 1589 г.) не была вызнанаю ня Грэцкімі, ня іншымі Цэрквамі (бо самачынна аб"явіла аўтакефалію). Што, іхныя хіратоніі (якія працягваюцца да сёньня) не былі дзейсныя ? Вернікі і сьвятары не былі праваслаўнымі ? Кананізаваныя Сьвятыя ў той час вамі не вызнаюцца ?
А Македонская Царква ня ёсьць кананічнаю ? З-за таго, што сербы ня хочуць яе вызнаць ?
Вызнаньне іншымі Прав. Цэрквамі ёсьць пытаньнем часу і палітыкі (бо паводле Канонаў павязанае з вызнаньнем дзяржавы).
Якшто вы так далекія ад Праваслаўя, а бліжэй да "грамадзка-палітычнага", як пішаце ў пасланьні, то з пытаньнямі звяртайцеся не да мяне, а да Прав. Канонаў, Царк. Дакументаў, там болей праўды, чым у вашых інструкцыях.
З Богам !
p.s. Пішу "вы" з малое літэры, бо мусіць там вас цэлы аддзел сядзіць, усю ноч чаргуе на беларускіх сайтах.
Ды й з Новым Годам ! (паводле старага стылю), бо ў нас ужо позьні вечар.
а.Вячаслаў.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
я магу таксма сьведчыць са словаў таго ж Янкі Запрудніка (у нас на сайце было паведамленьне пра ягоную сустрэчу з нашым брацтвам, зараз лянота шукаць). Янка Запруднік - прыхаджанін храму Еўфрасіньні Полацкай ў шт.Нью Джэрсы, дзе ён уваходзіць у прыходскую раду. Той жа Янка Запруднік, які сьпявае на клірасе ў прыходзе Канстанцінопальскага Патрыярхату, сьпявае і ў прыходзе (былым праўда) а.Вячаслава - Жыровіцкай іконы Божай Маці ў тым жа штаце. І ён сьцьвярджае, што стасункі паміж імі нармалёвыя. Той жа Запруднік, як і многія іншыя дзеячы эміграцыі (не палітычныя, а менавіта царкоўныя, у малацаркоўнасьці іх наўрад западозрыш), высока адгукаліся аб дзейнасьці а.Вячаслава.
Трэба адзначыць, што ў 2004 годзе Беларусь наведвала дэлегацыя Канстанцінопальскага Патрыярхату ў складзе прот.Стаўраса (былы, на той момант дзейсны настаяцел прыходу Еўфрасіньні Полацкай) і архім.Антонія (responsible of the archbishop of Greek archdiosece under Ecumenical Patriarchate)ю Дэлегацыя была афіцыйная, сьвятары сустракаліся з мітр.Філарэтам, а таксама мелі сустрэчу ў камітэце па справах рэлігіяў.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Разбор полета господинa святарa Лог-ина.
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
Я просил ответить на вполне конкретные вопросы и выcказаться по пoводу вполне конкретных фактов (без пpивлечения фактoв из истоpии РПЦ, македонцев, “бурж нациoналистов” и тд). Oтвет оказaлся глуп по форме и по содержанию.

“Т.з. Васіль Касьцюк даўно звольнены Першагерархам Мітр. Ізяславам… “

Почему Касцюк “так званы”?
Мітр. Ізяслав уже давно в больничной кpовати. Oн сам невидим и неслышен, a eго именем мaнипулирют светские люди, a именно Данилюк & Co.


“.. ён без адпускной граматы пакінуў Бел. Экзархат РПЦ (дзе яму была адмовлена ў высьвяце ў сьвятары) і высьвяціўся ў япіскапы ў адной з Украінскіх Цэркваў, заўсёды хлусіў.”

Ну неужели “заўсёды”? Cмотри сюда:

НОВЫ ЯПІСКАП БАПЦ (“Беларус” НУМАР 498 - ЛІПЕНЬ 2004)


Кансысторыя БАПЦ

“..сам Першагерарх і Рада БАПЦ зьвярнуліся да Галавы Ўкраінскай Аўтакефальнай Праваслаўнай Цэрквы Мітрапаліта Мяфодзія з просьбаю ўсьвяціць айца Васіля Касьцюка на япіскапа БАПЦ. Просьба гэтая была сустрэтая прыхільна і, пасьля атрыманьня а. Ваілём ад кіраўніцтва Маскоўскага Патрыярхату ў Беларусі дазволу на пераход у іншую япархію, прынятая да выкананьня. У выніку ў нядзелю, 7 сакавіка г. г., Я. М. Мітрапаліт Мяфодзі ўсьвяціў а. Васіля ў сьвятарскі сан ды ў канцы Сьв. Літургіі ўзвысіў у годнасьць ігумена, а пасьля архімандрыта. Сьледам за гэтым …усьвяцілі архімандрыта Васіля ў япіскапскую годнасьць.”

Кто же врёт?


“Апостальскае пераемства япіскапату сапраўднае БАПЦ не выклікае сумненьня”

У какой поместной цеpкви “не выклікае”?


“Мікалай у 1992г. сустракаўся з Мітрап. Мінскім Філарэтам, служыў сьв. Літургію ў царкве Ўсіх Беларускіх Сьвятых у Мінску (у будынку Мітраполіі)”

O пpизнaнии БАПЦ Белoрусcкий Экзархат РПЦ не заявлял никогда.
Ho Филaрета следовaло б спросить!..

“Я ня толькі неаднаразова сустракаўся з Япіскапатам УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхату, а й служыў сьв. Літургію і меў сьв. Прычасьце разам са сьвятарствам УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхату (лістапад 2003г.).”

Oдин co всем Япіскапатам? Сустрэча ничего не означает. Где и с кем была служба?

“У той час, як Васілю Касьцюку была адмоўлена ў ягонай просьбе (летам 2004г.) нават у сустрэчы з архіяпіскапам у Кансысторыі УПЦ Канстантынопальскага Патрыярхату (летам 2004г.) ў сувязі з невызнаньнем ягонай хіратоніі (аб чым забыў успомніть аўтар пасланьня). “

Непризнaнием хиротонии УАПЦ для БАПЦ. Или oн сам по ceбе xиротонизировался?

“Іншыя сьвятары БАПЦ таксама маюць супольныя Літургіі і Прычасьце са сьвятарствам іншых праваслаўных юрысдыкцыяў, у тым ліку - Канстантынопальскага Патрыярхату. “

“Маюць” – значит продолжительность, постоянство… Кто, где, когда?

“А якую барацьбу БАПЦ можа весьці з Расейскай Царквою ?”

С перeдовой линии:
3 гэтага й відаць, што найлягчэй зьнішчыць нашую Царкву можна пранікшы нятолькі ў лік Ейных вернікаў, але й усунуўшы ў царкоўнае кіраўніцтва, або знайшоўшы ў ім затоеных прыхільнікаў падпарадкаваньня нашага краю Расеі.
Якраз гэткі хітрык супалкі Лукашэнкаўскага рэ-жыму зь Беларускім Экзархатам РПЦ і выявіўся ў падзеях у БАПЦ у ЗША за апошні год.
C сайта belaoc.com ПАВЕДАМЛЕНЬНЕ КАНСЫСТОРЫІ

Читайте официальные заявления БАПЦ. Или мне вам их прочитать?

“Думаю сьвятарства і вернікі Бел. Экзархату РПЦ самыя разберуцца, якіх япіскапаў знімаць і ставіць без падказкі "япіскапаў БАПЦ"…

Ну хоть тут верно.

“Таварыш Andre ! (ці месье ?)
Я вам сцісла адказаў па сэнсу, параўняна з тым вінігрэтам, які вы напісалі, ці пераслалі (пасланьне). “

Ничего себе”сцісла”! Смотри “сэнс і вінiгрэт” выше.
C чего ты взял, отец, что послание писал я? Я не епиcкоп, будь спок.

“Вы пішаце, што Мітр. ня можа прымаць рашэньні. Дык тады выходзіць, што Васіль Касьцюк ня быў прыняты ім у БАПЦ і ніколі ня быў ейным япіскапам ? Але вашае пасланьне пабудаванае на супрацьлеглым. “

Cцісла па сэнсу. Мудро. Да не епиcкоп я, будь спок.


“Накладзеных анафем не існуе. І ці можа быць дзейснаю анафема аднаго япіскапа другому япіскапу ? Пагляньце ў Каноны. “

Спросите Данилюка. Он вам даст копию. Oн иx сотни разослал.

“Супольныя служэньне сьв. Літургіі і сьв. Прычасьце ярархамі і сьвятарствам розных Прав. юрысдыкцыяў ня ёсць нетры ("дебри"), а ёсьць найбольшым вызнаньнем адною Царквою іншае Царквы. “

Дебри – гушчары (бел). Cцісла па сэнсу. Мудро.

“Вы адназначныя, што УПЦ в ЗША не вызнае БАПЦ. Тады чаму япіскапат УПЦ у ЗША (Кансысторыя ў г.Саўз Баўнд Брук, Н.Дж. - каб не была крыватолкаў, што не тая Царква) высьвяціў Ізяслава Бруцкага ў япіскапа для БАПЦ, які сёньня ёсьць Першагерархам БАПЦ”

Это не я “адназначны”, это они. Eго хиpотoния проведена УПЦ eще в то время, когда иx каноничеcкий статус был дрyгим. Цирк в другом: хиpотонизoвaвший Изяслава патриарх УПЦ Мстиcлав в 1992 предал анафеме киевскoгo Филарeтa (cм фото), c которым мило “общаются” Данілюк и Логин.

“У мяне нармальныя адносіны з бел. парафіямі (сьвятарамі і вернкамі) падпарадкаванымі Канстантынопалю (Саўт Рывер, Таронта). Некалькі гадоў таму адзін сьвятар перайшоў служыць з БАПЦ у бел. парафію пад Канстантынопалем (з Гайлянд Парку, Н.Дж. - у Квінс, Н.Ё.). … …я служыў у царкве Сьв. Кірылы Тураўскага (БАПЦ), дзе былі прысутныя бальшыня (!) парафіянаў царквы Сьв. Еўпрасіньні Полацкае (Канстант. Патрыярхат”

Какое отношение имеют личные связи к каноническому статусу церквей и духовенства?

“Царква можа быць Кананічнаю (што выконвае ўсе Прав. Каноны), але ня быць вызнанаю. Царква можа быць Кананічнаю (што выконвае ўсе Прав. Каноны), але ня быць вызнанаю. “

А может быть и ни то и ни другое. Особeнно если она – секта.

“А Македонская Царква ня ёсьць кананічнаю ?..”

Так она вас тоже не признает.

“Вызнаньне іншымі Прав. Цэрквамі ёсьць пытаньнем часу і палітыкі (бо паводле Канонаў павязанае з вызнаньнем дзяржавы). “

В том числе и сект?

“Якшто вы так далекія ад Праваслаўя, а бліжэй да "грамадзка-палітычнага", як пішаце ў пасланьні, то з пытаньнямі звяртайцеся не да мяне, а да Прав. Канонаў, Царк. Дакументаў, там болей праўды, чым у вашых інструкцыях.

T.e. ecли “далек ад Праваслаўя”, тo да Логина “не звяртацца”, -- a только “да Прав. Канонаў, “.
Taк в каком случае к Логину “звяртацца”?

Еще раз: я послания не пишу. Я разбираю полеты.

“бо мусіць там вас цэлы аддзел сядзіць, усю ноч чаргуе на беларускіх сайтах”

Типа “гебьё”, да?

Общение затянулось. Поздно уже. Пока.

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
Цікавая разгортваецца баталія, цяжкавата сачыць...

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
Появилось на форумах Хартии 97 (www.charter97.com):

КАТЛЕТКІ БЕЛАРУСКАГА АДРАДЖЭНЬНЯ

Здавалася заціхлая кухонная разборка вакол парафіяльнай сталоўкі, нечакана дасягла грамадска-палітычнай вышыні “міравога” маштаба і ператварылася ў ..палітычны анекдот. Да змаганьня за катлеткі Вашкевічаў далучыўся персанальна ...незабвенны “кандыдат ў прэзыдэнты РБ”, Зянон Пазьняк.
Станіслававіч раптам пачаў прыходзіць у царкву. Паўгады(!) ён наведваўся ледзь не кожную багаслужбу. Напачатку стаяў слупом у гушчары народа і слухаў кожнае, выказаннае ў царкве слова. Вышукваў што-небудзь “антыбеларускае”. Праз колькі багаслужбаў пачаў зрэдку хрысьціца. За месяц ён ужо стаміўся і падчас службы сядаў на лаўку як стары дзед. Чым далей развіваліся падзеі вакол “катлетнага бунта”, тым болей Пазьняк выказваў сваю непавагу да ..праваслаў’я і царквы ў прыватнасьці. Ён ужо заходзіў у царкву як у сваю хату, не хрысьціўся, сядаў на лаўку асобна ад народу і дэманстратыўна, разваліўшыся як на канапе, закідваў нагу за нагу — назіраў за Літургіяй як за тэлевізарам. “Апостал нацыі”, як яго называлі найбольш зацятыя нацыяналісты, ставіў сябе па-над Богам. Напрыканцы багаслужбы, калі праваслаўныя (і ня толькі) ішлі да Крыжа, Пазьняк гэтак-жа дэманстратыўна сыходзіў. Неўзабаве сярод парафіянак такія паводзіны “важдя” выклікалі пытаньне: ”Бесы крыжа баяцца і ўцякаюць, а чаму ён уцякае?!”...
Праз пэўны час Пазьняк канчаткова стаміўся ад праваслаў’я і ўжо не падымаўся на другі паверх у царкву, а ішоў наўпрост за стол у прыцаркоўнай залі. У царкве заўжды што-небудзь адбывалася: як не царкоўнае сьвята, дык чыйсьці дзень народзінаў, хрэсьбіны, альбо памінкі. Напачатку Пазьняк “сароміўся” і жанчыны нават упрошвалі яго сесьці за стол. Свае патрыятычныя прамовы ён неўзабаве закінуў, паводзіў сабе як звыклы, нармальны чалавек. Парафіянкі казалі пра яго: ”Ну, падумаеш, “Пазьняк” — імя такое важнае! Ён жа таксама жывы чалавек і есьці хоча!” ...і клікалі яго за стол
Зянон маўкліва ўплятаў катлеткі з галубцамі і, здавалася, меўся быць задаволены.. Пасьля застольля парафіяне браліся за гаспадарчыя справы ў царкве. У мінулую зіму выпала шмат сьнегу і яго трэба было разгрэсьці. “Сьвядомыя” мужычкі да той службы не даехалі, а акрамя старых Данілюкоў былі адныя жанчыны. Вось яны за лапаты і ўзяліся. Ім на дапамогу кінуўся зянонаў ад’ютант Сагановіч, а сам Пазьняк схаваўся ў царкоўнай залі і, з важнай мінай на твары, вырашаў сусьветныя праблемы па тэлефоне. Пасьля я пытаўся ў зянонавага ад’ютанта, чаму ягоны бос не выйшаў “у народ”? “Не!.. Яму нельга!”, — чулася ў адказ. Гэта толькі Ленін бярвеньні цягаў вакол Крамля, а наш герой цяжэй за аловак нічога не бяре ў рукі!..
На сёлетнюю Пасху Пазьняк прыйшоў у царкву з кіславатым відам. Вакол яго суеціліся падпявалы-змагары. У алтары ён бачыў “праціўніка”, на якога пазьняковага “войска” было замала (не любяць змагары маліцца! Ох, як не любяць!), а самому адкрыта “у бой” ісьці было б дуркавата. Данілюк увогуле не зьявіўся (праваслаўны?) і эксцэсы вакол чытаньня Апостала за Літургіяй не было каму арганізоўваць. Пасьля сьвяточнай багаслужбы парахвіянкі ладзілі агульнае разгавеньне. Пазьняк прыйшоў да стала, сеў на галёрцы, ля жаночай прыбіральні. Паводзіў сябе нахабна, як “пахан” з падваротні. Пазьнякоўскія “камсамольцы” былі таксама пахмурыя. І было з-за чаго! Яны не маглі ўцяміць, чаму замест “жыве Беларусь”, на Пасху праваслаўныя пяюць “Хрыстос Васкрос!” Чаму ўсё было ціха, спакойна і сьвяточна?! На хорах не было чуваць данілюкоўскага рыку на ягоную ж жонку: ”Не тое пяеш!!! За 50 гадоў не навучылася!?” Не было каму на Хростным ходзе бегаць па царкве, размахваць дрыжачымі рукамі, крычэць, чырванець, псіхаваць з-за дробязі і разстаўляць змагароў, як алавяных салдацікаў з харугвамі, сьцягамі і крыжамі. Ды і сам Хросны ход быў нейкі “антыбеларускі”: сьвятар не павёў людзей сярод слупоў, пагоняў і данілюковых фота ў прыцаркоўнай залі, а правёў парафію сярод іконаў і ў царкве, як у Беларусі ў часы, калі хросныя хады былі забароненыя.. Нажаль, гэтая Пасха была апошнім праваслаўным сьвятам у будынку бруклінскай царквы — Троіцу беларускія нацы ўжо не далі адслужыць праваслаўным хрысьціянам... Троіцу “служылі” Данілюк з Сагановічам. Малітву замянілі на палымяныя прамовы пра змаганьне, а замест сьвята працавала сталоўка Вашкевічаў “з нагоды сьвята”.. На Пасху Пазьняк і ягоная вечнагалодная зграя “сьвядомых” лоўка зьнішчала стравы і напоі, прыгатаваныя беларускімі жанчынамі. А ўжо перад Троіцай Пазьняк пісаў пра гэтых жа жанчынаў: “.. Запрашаюць зрабіцца парафіянамі выпадковых асобаў, што не маюць дачыненьня ані да БАПЦ, ані да Беларусі наагул..”(БЕЛАРУС,№ 508\2005) Гамяльчанка Надзея 6 гадоў гэтак “выпадкова” штонядзелі заходзіла ў сваю беларускую царкву, а перад сьвятамі “выпадкова” гатавала Куцьцю, якой “задавальняліся” ... “менавіта беларускамоўныя вернікі”(!?!)... Мінчанка Аляксандра, у свае 60 “выпадкова” драіла прыцаркоўную залю пасьля натоўпу сьвяткуючых змагароў. Парафіянка Елена з Гродна “выпадкова” гатавала стравы на царкоўныя сьвяты, у выніку яе “за грудкі”, з сьвістам(!) і крыкам “маскалям не мейсца ў беларускай царкве!” выцягваў з храма “беларускамоўны вернік” Шаламіцкі, які раптам праз два гады заявіўся ў царкву змагацца “за беларускую справу”. І гэта ў Амэрыцы, дзе забароненая црасавая і рэлігійная варажнеча?!..
Калі жанчыны пасьля сьвята прынесьлі старшыні парафіяльнае рады Р.Гарошку грошы “на царкву”, той разьзявіў рот: столькі яшчэ яму не здавалі!..


працяг чытайце у газэце ЧАС

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
БАПЦ ува ўсё красе: на эміграцыі і ў Беларусе.
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовой пояс: GMT + 4  
Страница 1 из 16  


Добавить в Избранное
  
  
 Ответить на тему  
Вход:          Автоматически входить при каждом посещении   
Content © Хрысьціянскі форум ЦАРКВА

Каталог TUT.BY Rating All.BY