Портал ЦАРКВА Просматриваемые темы Регистрация Поиск FAQ Пользователи Группы Избранное Вход  
Ответить на тему "Каталіцтва-Праваслаўе"
На страницу Пред.  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  След.
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
таму я і прапаную для асобнага пытаньня ствараць асобную тэму.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
пресвитер Александр


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2005
Сообщения: 494
Ответить с цитатой
kamilawka писал(а):
Нить вашего разговора стало тяжело проследить. С моей точки зрения, уж в вопросе то брака различий минимум. Если не цепляться за свое понимание греха и вообще за "свое" понимание различий.

Ну нет. Различия есть, и довольно существенные. Именно из-за "своего" понимания некоторых ретивых православных священников, которые не понимают, что в этом вопосе они больше католики, чем православные.
Брак нуждается не в легитимизации, а в благословении. Поэтому Церковь признает любой признанный обществом брак. Другое дело, что отказ от благословения брака сознательными христианами является свидетельством игнорирования Бога и Церкви в существенной части жизни. А потом ставит вопрос о действительности их веры. Но брак при этом остается легитимным и не есть блуд, как настаивают католики.

_________________
Если кто вам скажет: вот, здесь Христос, или: вот, там, - не верьте.
(Мар.13:21)
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
kamilawka


Православный
Зарегистрирован: 06.07.2005
Сообщения: 234
Ответить с цитатой
Я немножко не тот момент имела в виду. Даже эти существенные различия, о которых Вы говорите, не являются сильно существенными для различия Православия и Католичества, а ведь тема звучит именно так.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя kamilawkaОтправить личное сообщениеICQ Number
пресвитер Александр


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2005
Сообщения: 494
Ответить с цитатой
В таком случае существенным различием является то, что критерием церковности для католицизма является далеко не в первую очередь верность догматам, учению Христа, а в первую очередь (а иногда и последнюю) - признание примата Папы. По этому критерию заклчают унии с монофизитами и прочими еретиками, осужденными Вселенскими соборами.

_________________
Если кто вам скажет: вот, здесь Христос, или: вот, там, - не верьте.
(Мар.13:21)
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
так, так, але монафізіты тым ня менш называюцца "праваслаўнымі арынтальнымі цэрквамі" Smile і не прызнаюць сябе монафізітамі.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
пресвитер Александр


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2005
Сообщения: 494
Ответить с цитатой
Справа ж ня ў тым, як яны там сябе называюць. Справа ў тым, што як мы іх успрымаем. Для "праваслаўнасьці" ім патрэбна прыняць халкідонскія дагматы, для "каталіцтва" - Папу Рымскага.

_________________
Если кто вам скажет: вот, здесь Христос, или: вот, там, - не верьте.
(Мар.13:21)
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
Мікалай


Католик
Зарегистрирован: 18.01.2006
Сообщения: 96
Ответить с цитатой
А хто такія монафізіты?
І што за халкідонскія дагматы?

Спадар Аляксандр, я з Вамі не згодзен наконт: "критерием церковности для католицизма является далеко не в первую очередь верность догматам, учению Христа, а в первую очередь (а иногда и последнюю) - признание примата Папы" .
Дарэчы, а што Вы думаеце наконт усяго вышэй сказанага?


Последний раз редактировалось: Мікалай (Чт Фев 02, 2006 1:12), всего редактировалось 1 раз
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщениеОтправить e-mail
Aleg


Православный
Зарегистрирован: 23.08.2005
Сообщения: 36
Откуда: Наваградак
Ответить с цитатой
Интересно знать, есть жена христианка а муж нет - их можно венчать или нет. Ведь венчание проводится над двумя христианами. Значит, если христианка выйдет замуж за неверующего, то она будет всю жизнь жить в блуде.
Как я понимаю, Православной церковью признается любой законный брак (2000 лет назад браки не регистрировали, их объявляли перед соседями, теперь их регистрируют в ЗАГСе). То есть если христианка выходит замуж за неверующего, то Церковь не имеет права их венчать (один из супругой не является христианином), но брак с точки зрения Церкви законен. Другое дело, если 2 супруга христиане, но они сначала женились, а обвенчались через неделю, или через месяц.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AlegОтправить личное сообщение
пресвитер Александр


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2005
Сообщения: 494
Ответить с цитатой
Просьба придерживаться темы. Для вопросов о браке, как и других прочих, можно открыть отдельную тему.

_________________
Если кто вам скажет: вот, здесь Христос, или: вот, там, - не верьте.
(Мар.13:21)
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
Мікалай


Католик
Зарегистрирован: 18.01.2006
Сообщения: 96
Ответить с цитатой
Навошта новыя тэмы? У нас тэма "Каталіцтва - Праваслаўе"!
Прапаную падагуліць усё вышэй сказанае па пунктах:
Давайце выкажам сваё меркаваньне па кожнаму пунку! Асабліва хочу пачуць пункт погляду сьвятара Аляксандра ды магістра багаслоўя Камілаўкі (бо я чую ад яе толькі што беларускай мовы няма, а калі і ёсьць, то на ёй размаўляюць дыназаўры якім жыць ну год ці два), а таксама ўсіх зацікаўленых асоб!!!



1.Filioque (лат) "і Сына" г.з. Дух Сьвяты зыходзіць і ад Сына. У Сімвале Веры КК. У ПЦ толькі "ад Айца"

Чаму Праваслаўныя ад яго так адракаюцца? Я прызнаю цалкам гэты догмат па прычыне:
a) Иисус же сказал им вторично: мир вам! как послал Меня Отец, так и Я посылаю вас.
Сказав это, дунул, и говорит им: примите Духа Святаго. Ян (20, 21-22)
б)Когда же приидет Он, Дух истины, то наставит вас на всякую истину: ибо не от Себя говорить будет, но будет говорить, что услышит, и будущее возвестит вам. Он прославит Меня, потому что от Моего возьмет и возвестит вам.
Все, что имеет Отец, есть Мое; потому Я сказал, что от Моего возьмет и возвестит вам. Ян (16, 13-15)


2. БЕЗЗАГАННАЕ ЗАЧАЦЦЕ НАЙСВЯЦЕЙШАЙ ПАННЫ МАРЫІ.

Калі Марыі было наканавана стаць Маці Езуса, яшчэ да яе Ражства, лагічна лічыць, што Бог ачысьціў яе ад першароднага граху. Бо не мог сам Езус, Сын Бога прыйсьці з улоньня грэшнай жанчыны.


3.Беспамылковасць Папы — дагмат Каталіцкага Касьцёла, зацверджаны І Ватыканскім Саборам у 1870 г., паводле якога Папа, калі прамаўляе «з кафедры» (ex cathedra) па пытаннях веры і маралі, г. зн. як Пастыр усіх хрысціянаў, мае беспамылковасць. Часам няправільна разумеецца як «бязгрэшнасць» Папы ва ўсіх справах. Гэты догмат быў пацверджаны і ІІ Ватыканскім Саборам, нягледзячы на вострую крытыку з боку праціўнікаў каталіцтва і некаторыя негатыўныя меркаванні ўнутры самога Касцёла.

Што мы бачым? Мабыць, не нават так яно і ёсьць, гэта тое адзінае, што не дае сябраваць Праваслаўным да Каталікам. Чаму? Што такога ў Папе?
Дзякуючы яму Каталіцкі Касьцёл адзіны ў сьвеце, ён не дзеліцца на часткі, асобныя, і нават не звязаныя адна з адной.
ПЦ вельмі шмат, і паміж імі няма нават Эўхарыстычных зносін. Я вернік РПЦ не магу прымаць Цела і Кроў Хрыста ў РПЦЗ? Ёсьць над чым паразважаць. Я не кажу ўжо пра іншыя ПЦ.


4. Сакрамэнт Эўхарыстыі для вернікаў Касьцёла толькі ў постаці Хлеба. У ПЦ ў 2-х постацях (Хлеба і Віна)

Вось тут галоўнае як ты яго прымаеш, але я за Камунію ў 2-х постацях (Хлеба і Віна). На захадзе вяртаюцца да гэтага.


5. Сакрамэнт бежмаваньня 1 раз і толькі Біскуп можа яго удзяліць.

Я ня надта ведаю духоўны сэнс бежмаваньня ў Царкве.


6. Сакрамэнт шлюбу - толькі 1 раз !
Калі напрыклад развод, Каталік павінен прытрымлівацца целібату, каб мець магчымасьць прыступаць да Сакрамэнтаў.


Вось тут я лічу, што правільна лічыць Царква, калі прызнае сьвецкія шлюбы і дазваляе разводы.


7. Немаўля і маленькім не даюць Камунію, бо яны не разумеюць, што гэта Цела Хрыста.

А навошта даваць дзецям Камунію, ў іх няма сьвядомых грахоў. Няма веры ў Бога, а можа ёсьць? Карацей не ведаю!

8. Знак Сьвятога Крыжа 5 пальцамі ды слева на права.

Ну гэта не істотна. Я ў Касьцёле 5 пальцамі перажагнаюся, ў Царкве 3 - ма. І што верыць буду ў другое?


9. Гамілія ксяндза займае важнае месца ў КК. У ПЦ токога няма (месца).

Гэта правільна. Бо трэба людзям тлумачыць асновы веры.

10. Беларуская мова падчас Сьв. Імшы.

Безумоўна плен ад малітвы на роднай, 100% зразумелай мове - больш.


11. У КК пост толькі без мяса ў пятніцу

Лягчэй выканаць. Я падтрымліваю.

12. Імша 1 гадзіну, да яшчэ пасядзець крыху можна.

Лягчэй выканаць. Я падтрымліваю. Бо ў Царкве пасьля 1,5 гадзіны думаеш больш пра тое, што баляць ногі і спіна, чым пра тое што робіцца на алтары. Яле здароўе ў кожнага рознае.


13. Чысцец?(КК) Мытарства? (ПЦ) Тое самае ці не?

Складана адказаць, бо не ведаем мы пра гэта. Хочацца верыць у Чысцец.

14. Унебаўзяцце Марыі з Целам і Душой на неба.

Падтрымліваю.

15. ПЦ прымае, толькі першыя 7 Сабораў, КК 21.

Не ведаю чаму ПЦ не прымае астатнія Саборы.

16. Споведзь. У КК трэба разгорнута казаць ксяндзу кожны грэх, а ў ПЦ можна агульна.

Шмат ёсьць прыкладаў, калі сьвятар (і КК і ПЦ) выкарыстоўваў данныя, атрыманыя ў на споведзі ў сваіх мэтах, таму тут ПЦ мае рацыю.


Я нічога не забыўся?
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщениеОтправить e-mail
Albert


Католик
Зарегистрирован: 04.07.2005
Сообщения: 15
Откуда: Miensk
Ответить с цитатой
Мікалай писал(а):

12. Імша 1 гадзіну, да яшчэ пасядзець крыху можна.
Лягчэй выканаць. Я падтрымліваю. Бо ў Царкве пасьля 1,5 гадзіны думаеш больш пра тое, што баляць ногі і спіна, чым пра тое што робіцца на алтары. Яле здароўе ў кожнага рознае.
"Лягчэй выканаць" - jašče nia značyć, što heta dobra i pravilna, i z hety možna daloka zajści. U toj ža Niamietčynie pavykidali peŭnyja častki Imšy, kab było "лягчэй выканаць". Sad
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AlbertОтправить личное сообщениеОтправить e-mailПосетить сайт автораICQ Number
kamilawka


Православный
Зарегистрирован: 06.07.2005
Сообщения: 234
Ответить с цитатой
Вот уж точно тоска с вами, о которой пишет Алег в одной из тем.
Не лично с вами, а с вашим богословием. И почему все думают, что они специалисты в богословии? Ладно уж..я в медицине тоже не спец, а бывает очень даже смело берусь судить. Smile

1. Допустим. Допустим то, что это не основной догмат, который разделяет наши церкви и потому не надо ставить его на первое место. Тем более что Православная церковь говорит об исхождении Св.Духа от Отца через Сына, т.е. Его участия в изведении Духа никто не отрицает. В ответ на ваши цитаты можно привести другие, где говорится о безусловном единоначалии Отца.

2. Никак нельзя согласиться. Почему - я вам подробно ранее расписала. Спасение невозможно было получить никому до крестной жертвы Христа.

3. Предметом несогласия является не столько догмат о безошибочности (о непогрешимости вообще никто не говорит, непогрешимым его не считают ни православные, ни сами католики) Папы, сколько необходимость признания его главенства в Церкви. Причем никто не отрицает его первенство чести, как епископа Рима. Но именно чести, а не административного и духовного главенства.

4. Неважно, можно не обсуждать как причину разделения.

5. Не знаете - ну так узнайте, потом поговорим. В Православной церкви совершается тоже только один раз, обычно совмещается с таинством крещения и совершается крестящим священником. Кем - священником или епископом - неважно, ведь епископ делегирует свои полномочия совершения таинств каждому священнику.

6. Православная церковь проявляет снисхождение, допуская развод. В Католической церкви все равно существует множество уловок, когда пытаются признать брак недействиельным, что дает возможность заключения повтороного брака.

7. Причащаются не потому, что есть или нет грехи, а потому, что явялются членами Церкви, Тела Христова.

8. Несущественно, как Вы сами заметили.

9. Что значит нет такого места? Место есть, часто нет желания священника. Это их безответственность, а не церковное установление.

10. Уже обсуждалось.

11. Смешно. Если Вы поддерживаете все, что легче выполнить - смотрите службу по телевизору. Лежа на диване с бутылкой пива.

12. См. п.11

13. Юридический подход к делу вообще чужд Православной церкви. Удовлетворение за грехи Богу мучениями на небе до определенного срока - подумайте сами... От самого слова "удовлетворение" воротит.

14. Допустим.

15. А почему она должна поддерживать соборы, проведенные Католической церковью в своем лоне
после откола от Православной и где она решала свои внутренние вопросы?

16. Что и как надо говорить на исповеди решает каждый сам. Полагаясь на свою совесть и христианское сознание.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя kamilawkaОтправить личное сообщениеICQ Number
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
1. Філоквэ і названыя вамі прычыны мала зьвязаныя Smile Мне здаецца, канкрэтна вы просто блытаеце значэньне "зыходзіць", бо ў сімвале веры гаворка ідзе не пра канкрэтны акт "спасланьня Духа" у нейкіх канкрэтных гістарычныхумовах, а характарыстыка існасьці Сьвятога Духа: як Сын ад Айца,так і Дух зь Ягонага ўлоньня.
Паводле Вашай логікі Хрыста можна назваць "Стварыцелем" (скажыце, ці ўдзельнічаў Сын у стварэньні сьвету?), але "Стварыцелем называецца Айцец".
А малітва да Сьвятога Духа "Прыйдзі і ўсяліся ў нас" ці не гаворыць пра тое, што Дух САМ МОЖА ПРЫЙСЬЦІ????

2. кажаце "лагічна лічыць"? абсалютна нелагічна. Бо калі можна было чалавека ачысьціць ад першароднага граху нейкім спосабам кшталту "беззаганнага зачацьця", то "Хрыстос дарэмна памёр". Ці разумееце Вы, што увесь сэнс ХРЫСЬЦІЯНСТВА ў тым, што ТОЛЬКІ ПРАЗ ХРЫСТА мажлівае выбаўленьне ад першароднага граху. Калі Марыю Гасподзь стварыў бязгрэшнай - усё хрысьцінства разбураецца.

3. У ніх Папа, у нас - ЦАРКВА. а пра тое, што "каталіцкая царква не раздрабнілася" гэта вы дарма. што такое пратэстанты па вашаму?

4. Зусім рознае разуменьне Еўхарыстыі. і адчуваньне Еўхарыстыі.

5. я ня ведаю, што такое бежмаваньне... мірапамазаньне? дык у праваслаўных таксама толькі 1 раз, і таксама толькі япіскап, нават толькі патрыярх - менавіта ён асьвячае міро. а выслоўе "удзяліць яго" мяе навогул уміляе - тут адразу бачна, что зусім рознае разуменьне таінстваў і праваслаўі і каталіцтве.

6. разводы не дазваляюцца ў праваслаўнай царкве. т.б. толькі ў выключных выпадках, але гэта нельга лічыць правілам, гэта іканамія. і ў прынцыпе,таксама 1 шлюб. але і тут паслабленьне мажлівае (як вядома другі шлюб нават благаслаўляецца па-іншаму) тое, што практыка іншая - гэта праблема праваслаўнай царквы.

7. тут згодная з камілаўкай. атрымліваецца, што калі ў дзяцей няма грахоў, то і хрысьціць іх ня трэба - навошта?

8. ноў комэнц

9. адкуль вы ўзялі наконт казані? дарэчы, часам думаецца, ужо лепей бы маўчалі, а не "гамілілі" Smile

10. гэта дзела нажыўное

11. лягчэй выканаць - гэта не аргумент Smile лягчэй навогул у царкву не хадзіць, а дома ля целіка сядзець Smile
лягчэй выканаць - а вы калі-небудзь спрабавалі? у праваслаўных пост мае духоўны падмурак, а не "зь мясам ці бязь мяса"

12. а ячшэ лепей на службе ляжаць Smile дарэчы, у грэцыі праваслаўныя большую частку службы сядзяць. і ў нас бывае сядзць, у нас проста лаваў мала, таму большасьць стаіць Smile вы ў кафедральны каталіцкі сабор прыйдзіце на нядзельную службу - вам прыдзецца пастаяць. а калі гамілія на паўгадзіны - ня толькі ногі і сьпіна, але вушы вянуць пачнуць...

13. А мне ў чысьцец зусім ня хочацца верыць. я ў Царства Нябеснае хачу. мне Евангельле Царства Нябеснае абяцае, а не чысьцец...

14. У нас гэта Усьпеньне Божай Маці называецца.

15. 7 Усяленскіх саборай, і цэлую кучу памесных. ніхто ад каталікоў жа не будзе патрабаваць прымаць памесныя саборы нашыя.

16. Падтрымліваю камілаўку.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
пресвитер Александр


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2005
Сообщения: 494
Ответить с цитатой
Вот довольно ёмкое повествование, отражающее точку зрения католической стороны по обсуждаемой теме:

Юрий Табак Православие и Католичество. Основные догматические и обрядовые расхождения.

В главе "О главенстве папы" этот вопрос тоже назван ключевым и главным:

На протяжении всей истории сосуществования двух великих христианских Церквей - Православной и Католической - ни один вопрос не вызывал между ними столь яростных споров и в такой степени не подогревал взаимного недоверия, как вопрос о главенстве Папы Римского над Вселенской Церковью. Для верующих католиков верховная власть Папы над Церковью - абсолютно непреложный факт, занимающий центральное место в системе их религиозноценностных установок. И наоборот, православными это положение испокон веков рассматривалось как нечто абсолютно неприемлемое, как узурпация духовной власти и посягательство на захват православных земель. Полная полярность взглядов в данном вопросе является основным препятствием к достижению взаимопонимания между Церквами.

При этом, по моим личным впечатлениям, из того, что я там прочитал это пункт наименее убеждает. Даются ссылки на то, что православные называют апостола Петра "первоверховным", "наставником апостолов" и т д.. И что авторитет пап Римских уважался и преозносился многими восточнысм святителями:

По словам Св. Иоанна Златоуста, Римский Престол - это "наша стена, наша твердыня, необуреваемая наша пристань, наша сокровищница неисчислимых благ, наша радость и основа нашего удовольствия". А притесняемый Феодор Студит даже в 817 г., когда Константинополем и Римом были уже пишет Папе: "Приди сюда с Запада, Христоподобный... ты имеешь силу от Бога, потому что первенствуешь между всеми".

Однако, это общеизвестная истина, что до поры до времени авторитет римских епископов был весьма высок. Тем более он находился несколько в отдалении от самодурствующий влияний императора, поэтому у него искали опору, поддержку и даже пристанище многие гонимые православные из Востока. Поэтому так и превозносился авторитет Римской кафедры. Но это было тогда, когда Рим был твердыней православия. К сожалению, может быть именно это превозношение с избытком пышных слов, характерных для Востока стало одним из искушений для Рима, ставшего все больше превозносить самого себя и претендовать на каноническое главенство управления, а не просто авторитет. А такое канонического главенства не было, и в даннной статье даже нет попытки это утверждать.
Далее, как бы в качестве ответного упрека, приводятся "цезарепапистские" перекосы в православии:

то, что получило на Руси название "папизма", действительно имело место. Однако парадокс заключается в том, что фактически тот же "папизм" однозначно имел место и на самой Руси, вопреки глубокой и истинно христианской идее соборности, лежащей в основе православного учения. Просто в роли "папы", начиная с Петра Великого, выступал светский властитель, император. В самом деле, в "Духовном регламенте", составленном по повелению Петра, прямо сказано: "Синод, будучи основан государем, от государя же получает и свою власть". Екатерина II, отбирая в казну церковные имения, ссылалась на данную ей свыше "в Церкви главную власть". Ее сын Павел I прямо заявлял, что русские государи должны исповедовать Православие, поскольку они являются главами Церкви. В дореволюционных учебниках церковного права закреплено положение о том, что "высшая правительственная власть в Русской Православной Церкви принадлежит самодержавному императору". Реально такое положение дел воплотилось в подчиненности Церкви государству, что сыграло в истории России крайне отрицательную роль.


Да, эти перекосы сыграли трагическую роль, но все же, как нетрудно понять, они были только лишь историческим феноменом, а не неотъемлемой частью вероучения и жизни, как в соучае "папизма". Хотя бы потому, что это было только в русской православной церкви, а не во всем соборном православии. И в русской церкви после низложение императора не привело к потрясению основ вероучения. И, как известно, православная церковь живет и по сей день, не нуждаясь в императорах и даже в разумной своей части понимая всю пагубность "цезарепапизма".
А вот Римская церковь просто непредставима без главенства Папы. От этого главенства она никогда не откажется и никому этого даже не обещает.

_________________
Если кто вам скажет: вот, здесь Христос, или: вот, там, - не верьте.
(Мар.13:21)
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
Мікалай


Католик
Зарегистрирован: 18.01.2006
Сообщения: 96
Ответить с цитатой
kamilawka писал(а):
5. Не знаете - ну так узнайте, потом поговорим. В Православной церкви совершается тоже только один раз, обычно совмещается с таинством крещения и совершается крестящим священником. Кем - священником или епископом - неважно, ведь епископ делегирует свои полномочия совершения таинств каждому священнику.


А падчас "Всеночного бдения", дарэчы, а па - беларуску гэта як будзе Ўсяночнае дбаньне? Калі сьвятар памазвае вернікаў мірам. Гэта не бежмаваньне?

kamilawka писал(а):
6. Православная церковь проявляет снисхождение, допуская развод. В Католической церкви все равно существует множество уловок, когда пытаются признать брак недействиельным, что дает возможность заключения повтороного брака.


Напрыклад. Якія выкруты?

kamilawka писал(а):
13. Юридический подход к делу вообще чужд Православной церкви. Удовлетворение за грехи Богу мучениями на небе до определенного срока - подумайте сами... От самого слова "удовлетворение" воротит.


А тая пакута, якая даецца чалавеку на зямлі? Замест слова задавальненьне я б ужыў прабачэньне за грахі Бог дае праз пакуту душы ў чысцы.

kamilawka писал(а):
16. Что и как надо говорить на исповеди решает каждый сам. Полагаясь на свою совесть и христианское сознание.

А вось і не! Бо ў КК ты не можаш не казаць праз грахі разгорнута, а ў ПЦ можна. Ну я ў КК не спавядаўся, тут на форуме каталік з'явіўся, можа ён скажа, напрыклад цяжкі, сьмяротны грэх (ну хай будзе распуста, ці крадзёж ) можна ксяндзу сказаць агульна, ці ён папросіць удакладніць?



Бурбалка писал(а):

Філоквэ і названыя вамі прычыны мала зьвязаныя Мне здаецца, канкрэтна вы просто блытаеце значэньне "зыходзіць", бо ў сімвале веры гаворка ідзе не пра канкрэтны акт "спасланьня Духа" у нейкіх канкрэтных гістарычныхумовах, а характарыстыка існасьці Сьвятога Духа: як Сын ад Айца,так і Дух зь Ягонага ўлоньня.
Паводле Вашай логікі Хрыста можна назваць "Стварыцелем" (скажыце, ці ўдзельнічаў Сын у стварэньні сьвету?), але "Стварыцелем называецца Айцец".


Он прославит Меня, потому что от Моего возьмет и возвестит вам.
Все, что имеет Отец, есть Мое; потому Я сказал, что от Моего возьмет и возвестит вам. Ян (16, 13-15)

Як гэтыя словы можна разумець па другому?

Бурбалка писал(а):
У ніх Папа, у нас - ЦАРКВА. а пра тое, што "каталіцкая царква не раздрабнілася" гэта вы дарма. што такое пратэстанты па вашаму?

Каталікі моляцца не Папе і не ў Папе маюць еднасьць. Папа бачны глава Касьцёла, ня бачны Хрыстос, які безумоўна вышэй за Папу. Ну пратэстанты гэта Царква з з нацягваннем.

Бурбалка писал(а):
Зусім рознае разуменьне Еўхарыстыі. і адчуваньне Еўхарыстыі.

Ну такога я не чуў ніколі не ад каго, нават тыя сьвятары, якія мне казалі пераход ў каталіцтва страшны грэх. І ў ПЦ і ў КК падчас Эухарыстыі мы прымаем ХРЫСТА!

Бурбалка писал(а):
калі ў дзяцей няма грахоў, то і хрысьціць іх ня трэба - навошта?

А першародны?

Бурбалка писал(а):
у праваслаўных пост мае духоўны падмурак, а не "зь мясам ці бязь мяса"


У каталікоў такі самы духоўны падмурак.

Бурбалка писал(а):
а ячшэ лепей на службе ляжаць дарэчы, у грэцыі праваслаўныя большую частку службы сядзяць. і ў нас бывае сядзць, у нас проста лаваў мала, таму большасьць стаіць вы ў кафедральны каталіцкі сабор прыйдзіце на нядзельную службу - вам прыдзецца пастаяць. а калі гамілія на паўгадзіны - ня толькі ногі і сьпіна, але вушы вянуць пачнуць...

1. Пракладна 50 % каталікі стаяць на каленях.
2. Я хаджу ў Чырвоны, а кали так не можаце пастаяць щ Катэдры прыйдзице хвилин за 30 да пачатку сядзице Smile Я так раблю на сьвяты.
3. Вушы мае ў КК яшчэ не вялі.

Бурбалка писал(а):
У нас гэта Усьпеньне Божай Маці называецца.

Але розніца ёсьць - пытаньне пра душы. Я так і не зразумеў.


Дарэчы забыліся пра Новы стыль. Я таксама патрымліваю.







Хачу вярнуцца да тэмы міраструменьні і д'ябл. Можна ў новай тэме, можна тут. Няхай пані Бурбалка, як адмін вырашыць.Цікавць наступнае:
Як адрозніць гэта цуд ад Бога, ці ад д'ябла. Напрыклад з абраза. Тая самая Гостыя і Віно.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщениеОтправить e-mail
"Каталіцтва-Праваслаўе"
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовой пояс: GMT + 4  
Страница 5 из 16  


Добавить в Избранное
  
  
 Ответить на тему  
Вход:          Автоматически входить при каждом посещении   
Content © Хрысьціянскі форум ЦАРКВА

Каталог TUT.BY Rating All.BY