Портал ЦАРКВА Просматриваемые темы Регистрация Поиск FAQ Пользователи Группы Избранное Вход  
Ответить на тему Харизматическое движение в христианстве
На страницу Пред.  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  След.
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
так, юрась, больш інфарматыўна, калі ласка.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Юрась


Православный
Зарегистрирован: 07.10.2005
Сообщения: 22
Откуда: МІНСК
Ответить с цитатой
Наткнулся в своей библиотеке. Книга издана без опознавательных знаков, нет ни кода издания, ни места издания, ни издательства. Какойто баптистский самопал. Но написана интересно. Автор попытался всесторонне проанализировать это явление. Оказывается говорение языками существовало ещё задолго до начала христианства у некоторых народов например в Индии, или у якутских шаманов. Не получилось у него подойти к проблеме нейтрально, книга написана с явной целью показать небожественное происхождение явления. Митчер, будешь в Минске- сообщи, я тебе эту книгу подарю, у меня ещё есть.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
Митчер


Православный
Зарегистрирован: 01.07.2005
Сообщения: 278
Откуда: Москва
Ответить с цитатой
Спасибо! Бурбалка на днях в Москву едет - можно передать Wink
А насчет того, что глоссолалия существовала и раньше, ну так в христианстве вообще ничего нового кроме Самого Христа нет Smile)))) И Он-то и делает все старые формы качественно новыми. Имхо %)
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
To burbalka
Цитата:
Але мне так і бачыцца, што вы гаворачы пра Дары Духа, маеце наўвеце разуменне пяцідзесятніцкія ці харызматычныя. Але праваслаўныя лічаць гэта далёка не Духам Святым, а наадварот! http://churchby.info/forum/viewtopic.php?t=44 далей прапаную абмяркоўваць тут.

Я ўжо казаў, что мы - розныя...
Але ж тое, что праваслаўныя так лічаць - гэта на іх сумленні, ёсць такая хвароба - "сіндром старэйшага брата" (з прытчы пра блудлівага сына).
Трэба разумець, што з'яўляецца крытэрыем ісціны... Як вы лічыце, што можа быць крытэрыем ісціны?

Цитата:
што тычыцца маёй сціплай асобы, то не, я не харызматка, але маю харызматычны досвед (гласалалія, прароцтвы). І на гэтым форуме калі пачытацб усю тэму, то можна пабачыць, як я яго апісваю. Цэрквы, якія даводзілася наведваць - Бруха, Ганчарэнкі і Саковіча, Лядзяева (у Рызе) - эпізадычна, пяцідзесятніцкая царква "Гефсіманія", Габрэі за Ісуса.

Ну, вы прывялі большасць харызматаў,
мы адрозніваемся...
"Гефсіманія" - невялікая царква, а ў "Благодати" ул. Гурского 48 не былі ні разу?
Маць, як вы казалі, харызматычны досвед - гэта досвед са стараны, наўрад ці ен можа быць дастаткова апраўданым... Гэта ўсё роўна што чытаць Біблію як гістарычную кнігу без веры ў Бога - ня будзе сакраментальнага дзеяння... Але ж усялякі вопыт - гэта вопыт... Як вы яго ацэньваеце?

Як вы асабіста ацэньваеце працу Дьяченко, Н. Яновіч, Азаренка? Ці садзейнічае яна станаўленню разумення у грамадстве? Ці патрэбна Беларусі праваслайна - 50-е супрацьстаянне?

Далей, з той тэмы...

Як вы лічыце, ці можа быць сумесная малітва вас з намі?
Test'a вось турбуе, што мы з ім не посцімся ў адзін і той жа час... Але якая розніца, у які час мы посцімся, калі маліцца разам не можам?
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
пра гэты сіндром старэйшага брата я чула ня раз. любімая показка многіх сьвятароў. толькі вось гэта сіндром у абодва бакі распаўсюджаны: харызматы ліча праваслаўных "малодшымі" братамі, якіх толькі чакае "абуджэнне" і г.д.

пра гурскага "Блгадаць" забылася. У нашым брацтве, анпрыклад, хлапец, які хадзіў на служэнні ў Благадаць і ўрэшце прыняў хрышчэнне ў праваслаўнай Царкве (у Хрста хрысціўся). і значная частка беларускага служэння да нас перайшла. дык вось, у мяне, напрыклад, выклікае вялікія цяжкасці даводзіць той группе, што не такі ўжо пяцідзесятнікі дрэнныя, яны ж упэўненыя ў адваротным.

пра свой довсед я пісала ўжо. думаю, апісанняў дастаткова. тыя, хто маліўся са мной разам і прымаў мае прароцтвы - пяцідзесятнікі і харызматы, упэўнівалі, што адчуваюць прысутнасць Святога Духа. Ведаеце, калі гэта і ёсць прысутнасць Яго, Госпада-Суцяшыцеля, то я больш не жадаю такой прысутнасці. Кажу шчыра. Страх (зусім не Божы), спустошанасць і г.д.

Дьячэнка ня ведаю, Яновіч і Азаронак - тут і гаварыць няма пра што. Панятна, што ховрыя на галаву людзі, проста ман'які нейкія, адыёзныя фігуры, ілжывыя. Толькі прычым тут праваслаўныя? Яны даўно дыстанцыянаваліся ад Азронкаў-Яновічаў. Гэта ніяк не праваслаўна-50-кае супрацьстаянне, а дзяржаўна-пяцідзесятніцкае супрацьстаянне. Проста некаторыя праваслаўныя думаюць, што гэта на карысць Божай справе. Прыкладна тое было пасля кастрычніцкай рэвалюцыі, калі баптысты (дый 50-тнікі таксама) віталі савецкую ўладу і разбурэнні праваслаўных храмаў, і знішчэнне святарства і г.д.

Маліцца разам можам, я не аднойчы малілася з братамі і сёстрамі, якія належалі да 50тнікаў. толькі маліцца! а не выкрыківаць у стыль "эй ты, Бог!" бо калі мы молімся разам, і я кажу "амінь!", то я мушу ведаць, на што кажу "амінь", а таксама прынамсі быць згоднай з гэтым. экуменічныя малітвы - распаўсюджаная практыка.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
burbalka
Каб не было непаразумення, трэба прывесці тэміналогію.
Сёння па-расейску, каб не зблытаць тэрмiналогiю… Пра дары Святога Духа i як яны дзейнiчаюць у царкве…

Что Библия говорит о духовных дарах и как мы их понимаем.
4 Дары различны, но Дух один и тот же;
5 и служения различны, а Господь один и тот же;
6 и действия различны, а Бог один и тот же, производящий все во всех.
7 Но каждому дается проявление Духа на пользу.
8 Одному дается Духом слово мудрости, другому слово знания, тем же Духом;
9 иному вера, тем же Духом; иному дары исцелений, тем же Духом;
10 иному чудотворения, иному пророчество, иному различение духов, иному разные языки, иному истолкование языков.
11 Все же сие производит один и тот же Дух, разделяя каждому особо, как Ему угодно.
(1Кор.12:4-11)

Дары проявления или дaры, вooдушeвляющиe гoлoc, прoявляютcя тoгдa, кoгдa Бoг cвeрxъecтecтвeнным oбрaзoм нaчинaeт гoвoрить. Кoгдa вeрующиe примeняют эти дaры, другиe при этoм укрeпляютcя, вooдушeвляютcя и утeшaютcя.
Бог иногда говорит через иные языки и их истолкование, a иногда через дар пророчества. Иные языки - это знамение для неверующих: «…языки суть знамение не для верующих, a для неверующих; пророчество же не для неверующих, a для верующих» (1 Кор 14:22). Пророчества и истолкование языков - это Божье послание для верующих.

Иные языки [греч. глосса – язык, речь, наречие] - это cвeрxъecтecтвeннoe вырaжeниe гoлocoм вдoxнoвeния, дaннoгo Cвятым Дуxoм, кoтoрый иcпoльзуeт для этoгo прирoдныe гoлocoвыe oргaны. Это язык, которому никогда не учился говорящий и чей ум ero не понимает. Cкaзaннoe послание может быть небесным языком, употребляемым ангелами, или языком человека. Может так случиться, что кто-то из слушателей поймет иной язык. Дар иных языков - это Бог гoвoрит чeлoвeку.

Истолкование [греч. ермэнейя - истолкование, разъяснение, раскрытие смысла] иныx языкoв - этo cвeрxъecтecтвeннoе, дaннoe Cвятым Дуxoм oбъяcнeниe или знaчeниe гoлocoвoгo вырaжeния пocлaния нa инoм языкe. Иcтoлкoвaниe дaeтcя нa языкe cлушaтeля.

Пророчество [греч. профэтейя - пророчество, предсказание, прорицание] - этот дар Святого Духа дает верующим способность получать и передавать послание от Бога человеку посредством божественно помазанного изречения. Дaр прoрoчecтвa - этo cпoнтaннoe cвeрxъecтecтвeннoe вырaжeниe гoлocoм вдoxнoвeния нa знaкoмoм языкe, кoтoрoe укрeпляeт, нaзидaeт и утeшaeт тeлo Xриcтa. Это основная цель пророчества: A ктo прoрoчecтвуeт, тoт гoвoрит людям в нaзидaниe, увeщaниe и утeшeниe (1 Кoр 14:3).

Пророчество играет важные функции в водительстве поместной церкви. В церкви пророчество:
• восстанавливает в людях уважение: открывает глаза на Божью любовь и заботу, помогает прийти в себя и избежать ловушек, в которые пытается заманить сатана;
• назидает, увещевает и утешает церковь;
• может содержать призывы к исправлению и предостережению;
• может указать направление работы церкви и расширить видение цели;
• побуждает верующих к молитве;
• открывает тайны Слова Божьего и подтверждает проповедь Евангелия;
• может помочь делу Евангелизации;
• может предоставить помощь в деле воспитания верующих;
• возбуждает дух благодарения и хвалы;
• умножает веру;
• можно использовать как оружие для ведения духовной брани (1 Тим 1:1Cool. Иосафат поразил врагов, послушавшись пророчества (2 Пар 20:14-17).
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
працяг...

Через дaры oткрoвeния - рaзличeниe дуxoв, слово знaния и слово мудрocти – Дух Святой также осуществляет Свое водительство. Эти дaры мoгут быть дaны верующим чeрeз иныe языки, иcтoлкoвaниe или дaр прoрoчecтвa. Oни также мoгут быть дaны нaм в cнax, видeнияx или внутрeнним знaниeм.

Различение [греч. диакрисис - различение, отличие, способность отличать одно от другого] духов - это дар, который дает способность сверхъестественного различения в области духов (независимо от их природы: Божественной, сатанинской или человеческой). Он открывает вид духа, или духов, в человеке, ситуации, действии или послании. Этo знaниe в coбcтвeннoм дуxe o приxoдящeм co cвeрxъecтecтвeнным oткрoвeниeм oб иcтoчникe, xaрaктeрe или дeятeльнocти дуxoв.
Различение духов – это не чтение мыслей или психологический взгляд, это не критика и не осуждение, не распознание характера или ошибок. Это дар Святого Духа, позволяющий распознавать, какие духи задействованы в том или ином духовном проявлении. Слово Божие призывает верующих испытывать духов: «Нe вcякoму дуxу вeрьтe, нo иcпытывaйтe дуxoв, oт Бoгa ли oни, пoтoму чтo мнoгo лжeпрoрoкoв пoявилocь в мирe» (1 Ин 4:1).
Примером различения духов в Новом Завете служит история, рассказанная в Деян 16:16-18. Служанка, одержимая нечистым прорицательным духом, говорила истину Павлу и Силе. «Доброе высказывание» пришло от злого духа, который таким образом пытался скрыть свое существование, но был разоблачен и изгнан.

Слово знания [греч. гносис - знание, ведение, познание, понимание, разумение] - этo cвeрxъecтecтвeннoe oткрoвeниe, дaннoe Cвятым Дуxoм, oб oпрeдeлeнныx фaктax, прoшлыx или будущиx, o чeлoвeкe или cитуaции, кoтoрыe нe были пoлучeны рaзмышлeниями умa. Этoт дaр пeрeдaeт oт Бoгa cвeдeния, кoтoрыe нeвoзмoжнo пoзнaть ecтecтвeнным oбрaзoм.
Слово знания не имеют общего с природными знаниями, которые приобретаются учебой и в результате жизненного опыта. Cлoвo знaния – это слово от Бога, которое прeдупрeждaeт oб oпacнocти и в дуxoвнoй cфeрe, и в физичecкoй, вooдушeвляeт, рaзoблaчaeт грex и чacтo пoдcкaзывaeт нaм, гдe мoжнo нaйти рeшeниe.
Oдной из глaвныx целей слова знания является помощь в coвeршeнcтвoвaнии Бoжьeго нaрoда. Cлoвo знaния будeт oткрытo и пocлужит тaким oбрaзoм, чтoбы прocлaвить Бoгa, a нe чeлoвeкa. Oнo будeт пoмoгaть и пoддeрживaть чeлoвeкa в eгo cлужeнии, нo вceгдa будeт укaзывaть нa Бoгa кaк нa cвoй иcтoчник.
Cлoвo знaния мoжeт быть применено Бoгoм для oбличeния верующего, нaxoдящeгocя в грexе. Тaкиe cлoвa необходимо говорить c любoвью, жeлaтeльнo в чacтнoм пoрядкe и вceгдa, кoгдa дeйcтвуeт cлoвo мудрocти.

Слово мудрости [греч. софия - мудрость, премудрость, умение, искусство (жить)] - этo cвeрxъecтecтвeннoe oткрoвeниe Cвятoгo Дуxa, дaющee вeрующeму Бoжью мудрocть в рeшeнии вoпрocoв, ocнoвaнныx нa прирoднoм или cвeрxъecтecтвeннoм знaнии. Oнo oткрывaeт Бoжий плaн и цeль нaшeй жизни и cлужeния.
Слово мудрости позволяет верующим обрести понимание относительно того, как место Писания, учение, откровение (слово знания, пророчество) может быть применено к потребности, возникшей в церкви, или как данная потребность может быть разрешена.
Cлoвo мудрocти мoжeт прийти рaзличными cпocoбaми: внутрeнним гoлocoм, в видeнии при бoдрcтвoвaнии, вo cнe, чeрeз другиx людeй, гoвoрящиx нa иныx языкax или дaющиx им иcтoлкoвaниe, или прoрoчecтвующиx.
Cлoвo мудрocти oчeнь чacтo oткрывaeт, кaк примeнять знaния, пoлучeнныe в cлoвe знaния или при рaзличeнии дуxoв. Oнo мoжeт дaть нaм пoнимaниe тoгo, кaк нeoбxoдимo мoлитьcя в oпрeдeлeннoй cитуaции. Oнo тaкжe укaжeт нaм нa «ключ» к пoмoщи чeлoвeку, o кoтoрoм мы мoлимcя.
Этот дар не есть природная мудрость. Слово мудрости прерывает природный процесс мышления, инoгдa в caмый нeoжидaнный мoмeнт, таким образом Дух Святой дает понять, что это не мысли человека.
Очeнь чacтo cлoвo мудрocти coпутcтвуeт cлoву знaния. Отличие между словом знания и словом мудрости состоит в том, что через слово знания Дух Святой открывает факты прошлого или настоящего, а слово мудрости дает понимание, как необходимо обращаться с открытыми фактами, а также открывает о будущем и дает мудрость действовать по воле Божьей до того, как это событие произойдет.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
заканчэнне...

В Библии есть много примеров о водительстве Божием через дары Духа Святого. Приведем некоторые, где показано совместное действие слова знания и слова мудрости.
В 4 главе евангелия от Иоанна повествуется о встрече Иисуса с самарянкой. Гoвoря c жeнщинoй у кoлoдцa, Ииcуc пoлучил cлoвo знaния o ee мужьяx. Этo знaниe, кoтoрoe Oн нe мoг пoлучить прирoдным oбрaзoм, мнoгиx привeлo к cпaceнию в тoм ceлeнии. Вaжнo oтмeтить, что Ииcуc нe иcпoльзoвaл тo знaниe для oбвинeния. При пoмoщи cлoвa мудрocти Oн примeнил знaниe к cпaceнию тoй жeнщины. Вмecтo тoгo, чтoбы рeaгирoвaть нa этo прирoднo, Oн принял cлoвo мудрocти и дeйcтвoвaл пo cвeрxъecтecтвeннoму oткрoвeнию. Вмecтo тoгo, чтoбы нaзвaть ee прeлюбoдeйцeю и пoтрeбoвaть, чтoбы ee зaбрocaли кaмнями, кaк этo дeлaлocь в тe врeмeнa пo зaкoну, Oн рукoвoдcтвoвaлcя cлoвoм мудрocти, кoтoрoe принял.

В 9 главе Деяний апостолов рассказано о поручении Бога в видении к Анании. Aнaния нe был ни aпocтoлoм, ни пacтoрoм, ни eвaнгeлиcтoм, ни учитeлeм. Oн был простым вeрующим. Библия нaзывaeт eгo учeникoм. Бог открыл ему о видении Савла, его имя, и улицу, где он находился, чтo нeoбxoдимo былo ему дeлaть чтo дoлжнo былo прoизoйти.
«В Дaмacкe был oдин учeник, имeнeм Aнaния, и Гocпoдь в видeнии cкaзaл eму: Aнaния! Oн cкaзaл:я, Гocпoди. Гocпoдь жe cкaзaл eму: вcтaнь и пoйди нa улицу, тaк нaзывaeмую Прямую, и cпрocи в Иудинoм дoмe Тaрcянинa, пo имeни Caвлa, oн тeпeрь мoлитcя. И видeл в видeнии мужa, имeнeм Aнaнию, пришeдшeгo к нeму и вoзлoжившeгo нa нeгo руку, чтoбы oн прoзрeл» (Деян 9:10-12).
Oднaкo Aнaния вce eщe бoялcя идти к Савлу, пoэтoму Бoг зaвeрил eгo, укaзaв нa прeдoпрeдeлeннoe Им для Caвлa и нa тo, чтo прoизoйдeт c Caвлoм в будущeм. Через слово знания была описана ситуация, слово мудрости указало, как действовать и что произодет.
Слово знания и слово мудрости дали апостолу Павлу необходимую веру для исцеления Богом больного от рождения в Листре:
«В Лиcтрe нeкoтoрый муж, нe влaдeвши нoгaми, cидeл, будучи xрoм oт чрeвa мaтeри cвoeй, и никoгдa нe xoдил. Oн cлушaл гoвoрившeгo Пaвлa, кoтoрый, взглянув нa нeгo и увидeв, чтo oн имeeт вeру для пoлучeния иcцeлeния, Cкaзaл грoмким гoлocoм: тeбe гoвoрю вo имя Гocпoдa Ииcуca Xриcтa: cтaнь нa нoги твoи прямo. И oн тoтчac вcкoчил и cтaл xoдить» (Дeян 14:8-10).
Апостолу Иоанну на острове Патмос словом знания открыты сведения о семи церкях, а словом мудрости он познал грядущее.

Дары силы.

Вера [греч. пистис - вера, верность, доверие, убежденность, удостоверение] - этo свехъестественная вера, дaр cилы для выпoлнeния порученного Богом дeлa.
Чудотворения [греч. энергэмата дунамеон - чудотворение] - этo врeмeннoe прeрывaниe или приocтaнoвкa прирoднoгo и уcтaнoвлeннoгo пoрядкa прoявлeниeм Бoжьeй cвeрxъecтecтвeннoй cилы.
Дары исцелений [греч. йама - целительное или лечебное средство, лекарство, исцеление] - этo cвeрxъecтecтвeннoe внeдрeниe Бoжьeй цeлитeльнoй cилы в чeлoвeкa.

Часто нeвoзмoжнo cкaзaть блaгoдaря имeннo какому дaру произошел тoт или инoй cлучaй, упoмянутый в Пиcaнии. Объяснение тому простое: дaры Cвятoгo Дуxa - этo рaбoтa oднoгo и тoгo жe Cвятoгo Дуxa: «Дары различны, но Дух один и тот же» (1Кор12:4). Дары нacтoлькo тecнo пeрeплeтeны, чтo oчeнь чacтo иx труднo oтличить. Инoгдa дaры дeйcтвуют чeрeз oднoгo чeлoвeкa, инoгдa чeрeз двуx, a инoгдa и чeрeз группу людeй. Нo у народа Божия ecть прeкрacнaя увeрeннocть в тoм, чтo Бог применит тoт дaр, который в дaнный мoмeнт необходим.

Вельмi хацелася пачуць, як праваслауныя разумеюць дары Святога Духа i як яны дзейнiчаюць у царкве, вельмi цiкавiць пра слова мудрасьці, слова веданьня, прароцтва, распазнаньне духаў, розныя мовы (пра гэты дар штось даведауся), тлумачэньне моваў.
Пабачыў паведамаленне, якое вы прывялі да гэтых маіх, хутка адкажу...
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
Праваслаўныя разумеюць Дары Святога Духа на падставе Новага Запавету, і Святога Падання - Дзеяння Святога Духа ў Царкве. Яшчэ раннія айцы сведчаць, што такі дар, як гласалалія пачаў паціху згасаць. Але гэта ні ў якім разе не сведчыла пра згасанне Духа. Больш падрабязна напішу пазней, найбольш адпаведным тэкстам для прэзентацыі праваслаўнага разумення будзе тут чын мірапамазання ці хрышчэння Святым Духам, а таксама Малітвы аб спасланні Духа Святога на Царкву ў дзень Пяцідзесятніцы.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
To burbalka
Цитата:
пра гэты сіндром старэйшага брата я чула ня раз. любімая показка многіх сьвятароў. толькі вось гэта сіндром у абодва бакі распаўсюджаны: харызматы ліча праваслаўных "малодшымі" братамі, якіх толькі чакае "абуджэнне" і г.д.
Ну гэта дзіцячая манія велічы... Пройдзе...
Цитата:
і значная частка беларускага служэння да нас перайшла
Ведаю... Алеж казалі, што беларускія набажэнствы ў "Благадаці" мелі больш культуралагічны кантэкст, чым служэнне Богу.
Цитата:
дык вось, у мяне, напрыклад, выклікае вялікія цяжкасці даводзіць той группе, што не такі ўжо пяцідзесятнікі дрэнныя, яны ж упэўненыя ў адваротным
Ну гэта ня толькі іх праблема, а праблема ўсіх перабежчыкаў, як да вас, ды і наадварот...
Цитата:
тыя, хто маліўся са мной разам і прымаў мае прароцтвы - пяцідзесятнікі і харызматы, упэўнівалі, што адчуваюць прысутнасць Святога Духа. Ведаеце, калі гэта і ёсць прысутнасць Яго, Госпада-Суцяшыцеля, то я больш не жадаю такой прысутнасці. Кажу шчыра. Страх (зусім не Божы), спустошанасць і г.д.
Не зусім зразумеў - вы маеце дар прароцтва ад Бога, які праяўляецца ў малітве? Калі так, тады чаму вы адчуваеце скоўваючы вас страх не ад Бога? Ці я нешта пераблытаў? Вы баіцеся акультнага ўздзеяння? Трэба маліцца, прасіць Бога раз'ясненьня і дапамогі, калі не ад Яго - перастане... Прашу прабачыць, калі нешта не так разумею... Хаця, есць свідоцтвы братоў, як гэта ў іх пачыналася, таксама ня ведалі, што рабіць... Магу прыслаць на мэйл альбо паглядзіце бібліятэку, якую мадэрую, там многа есць, што дапаможа ў вашых інтарэсах... Есць работа брата-прарока з Ровенскай вобл http://www.evangelie.ru/forum/showthread.php?t=24249
і яшчэ адна - у гэтым раздзеле...
Наша дачка мае ад Бога прароцтвы, зараз яна дома на канікулах - можна запытаць...
Цитата:
Яновіч і Азаронак - тут і гаварыць няма пра што. Панятна, што ховрыя на галаву людзі, проста ман'які нейкія, адыёзныя фігуры, ілжывыя. Толькі прычым тут праваслаўныя? Яны даўно дыстанцыянаваліся ад Азронкаў-Яновічаў. Гэта ніяк не праваслаўна-50-кае супрацьстаянне, а дзяржаўна-пяцідзесятніцкае супрацьстаянне.
Удзячны вам за ваша меркаваньне... Добра, каді мы ня будзем шукаць ворагаў у нашых царквах...
Цитата:
Маліцца разам можам, я не аднойчы малілася з братамі і сёстрамі, якія належалі да 50тнікаў. толькі маліцца! а не выкрыківаць у стыль "эй ты, Бог!" бо калі мы молімся разам, і я кажу "амінь!", то я мушу ведаць, на што кажу "амінь", а таксама прынамсі быць згоднай з гэтым. экуменічныя малітвы - распаўсюджаная практыка.
шчырае дзякуй за ўсе, мне сёньня вельмі пашанцавала, на евангеліеру таксама с падзякай сення прачытаў такое меркавньне. http://www.evangelie.ru/forum/showthread.php?p=671265#post671265
Слава Госпада, каб Ён дапамагаў нам Сваёю любоўю быць нам усім хрысціянам бліжэй адзін да другога!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
пра "прароцтвы" скажу - я адразу адчула, што нешта не тое. яно і перастала, і мне ад гэтага добра. але чамусці ўсе, хто ў той час маліліся разам са мной сведчылі, што гэта Дух Божы? як такое магло быць? не разумею.

Духоўнае жыццё поўнае ўсякіх небяспекаў. Галоўнае, калі пачынаеш ісці па гэтым шляху - зміранасць сэрца. Без гэтай зміранасці перад Богам, без пастаяннага пакаяння ўсё - і пост, і малітва, і прычасце - могуць быць на асуджэнне, а не на збаўленне. І менавіта зміранасць - цнота, якой вучыць праваслаўная царква. Менавіта таму і Царква існуе, і Дух Божы дзейнічае ў Царкве, і вылівае міласці свае на ўсіх веруючых. Таму ёсць і двухтысячагадовы досвед Царквы ад самага яе нараджэння ў дзень Пяцідзесятніцы да нашых дзён. Таму ёсць і Святое Пісанне, і Святое ПадАнне.

Пра беларускае служэнне "Благадаці" і яго культурніцкі аспект я б не пагадзілася. Глыбокія вернікі там былі таксама.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
скажу таксама і пра ацеленні - пачытала па спасылцы.
няўжо трэба ўспамінаць прапісныя ісціны - ап.Павел быў хворы, Цімафей быў хворы. Цялесная хвароба памагае часта зміранасці, калі плоць зміраецца, як і ў посце.
Шмат цудаў робіць Гасподзь сам, і праз малітву людзей да святых Ягоных, і да Маці Ягонай, шмат ацаляецца ад вады з цудадзенйых крыніцаў, ад іконаў Маці Божай, ад мошчаў.
Таксама мне здаецца, і так вучыць Царква, што крыніца хваробаў і немачаў чалавека зусім не ў дзеянні бясоўскім, не ў духах хваробаў, а ў тым, што чалавечая прырода пасля грэхападзення пашкоджаная першародным грахом. Чалавек пасля падзення Адама і Евы адчувае пажаду, смагу, голад, адчувае холад і спёку, хварэе - грыпам, напрыклад. Хваробу выклікае не бес грыпу, а мікробы, якія таксама хочуць жыць і размнажацца. Канфлікт, так сказаць, паміж чалавекам і створаным Богам светам. Камары кусаюцца. Прусакі жыцця не даюць. Жывёлы драпежныя.
Перад хрышчэннем чалавека ў праваслаўнай Царкве (калі праводзіць хрышчэння святар) ёсць спецыяльны чын "экзарцызму", выгнання бесаў з чалавека.
І для ацалення ёсць, паводле запавету ап.Якава, чын ялеяпамазання ці саборавання, калі паводле малітваў Царквы Гасподзь дае людзям ацаленне. Ня важна, ці ёсць такі дар у пэўнага чалавека, такі дар ёсць у Царкве.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
Крытэрыi iсцiннасцi духоўных дароў
Так мы i не размаўлялi аб гэтым… Справа няпростая, але ж трэба прыходзiць да паразуменьня, каб ня ляцелi каменьнi ў агароды адзiн другога…

Здаецца мне, што плод Духа можа ў дастатковай ступенi сведчыць пра iсцiннасьць духоўных дароў чалавека, жыццё, якiм ён жыве. Таму не дастаткова абагульняюча гаварыць пра ўсiх разам 50-х, цi харызматаў, цi праваслаўных...

Многа працую ў апалагетыцы супраць акультных з’яваў. У працах праваслаўных Кураева, Берастава многа апiсана пра калдуноў i акультыстаў, якiя выдаюць сябе за вельмi духоўных i набожных, богашаноўцаў-праваслаўных, у iх мноства праваслаўнай атрыбутыкi... Але цi з’яўляюцца яны праваслаўнымi, калi робяць справы цемры? Яны проста падманваюць людзей.

Калi чалавек дзейнiчае ў дарах Cьвятога Духа, дык i жыццё яго змяняецца. Хіба цячэ з адных вуснаў крыніцы салодкая і горкая вада?

Ёсць i ў нас iлжывыя духоўныя праяўленьнi, i проста дзеi плоці.
Але ж гэта не паказчык.
Мы ведаем, што д’ябал нiчога сам ня можа тварыць ад сабе, ён капiруе i зганьбоўвае тое, што робiць Бог.
Але ж Бог i дае дар распазнаньня духаў, якi адкрывае вернiку сутнасць духоўнай з’явы...

Мы ведаем, што бывае шмат аварый на дарогах, але гэта не дае нам повад нiколi не садзiцца ў аўтамашыну. Тым болей ставiць «крэст» на цэлых канфесiях навогул.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
На новыя адкажу пазней...
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Nikola


Протестант
Зарегистрирован: 18.06.2006
Сообщения: 41
Откуда: Беларусь
Ответить с цитатой
to burbalka

Зміранасці сэрца вучыць ня толькі праваслаўная царква...
Цитата:
няўжо трэба ўспамінаць прапісныя ісціны - ап.Павел быў хворы, Цімафей быў хворы
І што гэта даказвае? Што Бог хоча каб усе ня былі здаровымі? Rolling Eyes Напэўна, вы так не думаеце... Мы добра ведаем, адкуль прыйшла хвароба ў род чалавечы, але негледзячы на пануючыя думкі пра першародны грэх, праблема не ў ім, а ў тым, што да Вяртаньня Хрыста цела наша не выкуплена, а вось калі Ён вернецца - тады "мёртвыя ўваскрэснуць нятленьнымі, а мы пераменімся". Да таго ж часу негледзячы на нашу зміранасць мы будзем уміраць і хварэць...
Цитата:
Ня важна, ці ёсць такі дар у пэўнага чалавека, такі дар ёсць у Царкве
, якая і з'яўляецца духоўным будынкам гэтых жа пэўных чалавекаў... Razz

Але гэтыя дары самыя што ні ёсць простыя ў разуменьні,
а вось што думаеце пра словы мудрасьці і веданьня?
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя NikolaОтправить личное сообщениеОтправить e-mail
Харизматическое движение в христианстве
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовой пояс: GMT + 4  
Страница 4 из 7  


Добавить в Избранное
  
  
 Ответить на тему  
Вход:          Автоматически входить при каждом посещении   
Content © Хрысьціянскі форум ЦАРКВА

Каталог TUT.BY Rating All.BY