Портал ЦАРКВА Просматриваемые темы Регистрация Поиск FAQ Пользователи Группы Избранное Вход  
Ответить на тему БАПЦ ува ўсё красе: на эміграцыі і ў Беларусе.
На страницу Пред.  
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  След.
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
>1. Сьвяткаваньня пад час Вялікага посту.

думаю, вялікага граху не будзе святкаваць Дзень волі ў Вялікі пост, але напівацца не варта нават і на светлым тыдні. Аднак - гэта не царкоўнае святкаванне, а свецкае, і як я зразумела са сведчанняў ворага народу, яно праходзіць не зусім прыстойна. калі гэта праўда, то царкоўнаму чалавеку не варта браць удзел у такім святкаванні. Я ж чула шмалікія сведчанні ад тых, хто наведваў прыходы БАПЦ, ад людзей глыбока веруючых, яны былі вельмі засмучаныя тым, што адбываецца. Аднак не буду хаваць, усякія "гулянкі-святкаванні" бываюць і ў нашай царкве, што не прыбаўляе гонару тым, хто гэта робіць

>2. Выбар сьвятара і япіскапа грамадой.

як паказвае практыка, гэта часцяком бывае неапраўданым, атрымліваецца, што грамада "наймае" сабе служку, які павінен задавальняць яе патрэбы. аднак і прынцып прызначэння чалавека, чужога для грамады, таксама мае шмат мінусаў. Найлепш, калі сапраўдная царкоўная грамада зацвярджае ці прапануе епіскапу паставіць сабе святара са свайго ліку.

>3. Служэньня Я. М. мітрапаліта Ізяслава.
>Я пакуль няведаю ніводнага выпадку, калі першагіерарха адной з Праваслаўных Цэркваў адаслалі на адпачынак па >ўзросту альбо хваробе. Пераемнікаў прызначалі, але яны заставаліся фармальнымі кіраўнікамі Царквы.

гэта адбываецца на кожным кроку. больш за тое, епіскап АБАВЯЗАНЫ падаваць прашэнне на спачын ўва ўзросце 75 гадоў.

>4. Пераклады богаслужбовых тэкстаў.

у беларусі пераклад мусіць быць і на беларускую, і на расейскую мовы як на мовы сучасныя, зразумелыя сённяшнім беларусам. таму, хто кажа выключна пра беларускую мову, цяжка паверыць, што ён рупіцца пра інтарэчы царквы. Хутчэй вось гэтая фразу многае тлумачыць:
> Праблема ў адсутнасьці сапраўднае Беларускае Праваслаўнае Царквы, якая адлюстроўвала б нацыянальныя інтарэсы.

>6. Адпускны ліст.
>Калі вы знавец кананічнага права, мусіце ведаць, што “у нікуды” ніколі не адпускаюць. Адпускаюць у канкрэтную >Царкву. У выпадку яп. Васіля Касьцюка – у БАПЦ.

гэта наогул смешна Smile і тут не трэба быць знаўцам у кананічным праве. у сучансым свеце "гуляючыя епіскапы", як і "гуляючыя бацюшкі" матаюцца з адной царквы ў іншую, і ў кужнага купа розных грамат, лістоў і г.д. таму пакуль не будуць прадастаўленыя канкрэтныя дакументы, нават не варта гэтую тэму закранаць - яна бясплённая. калі будзем разбірацца ў кананічным праве, то БАПЦ наогул не можа існаваць ПА-ЗА МЕЖАМІ БЕЛАРУСІ, калі гэта БЕЛАРУСКАЯ ЦАРКВА, аднак калі яна існуе, то павінна падпарадкоўвацца хаця б ЦЭНТРУ ў Беларусі...

>7. Аб Гушчы і гушчаўцах

тут поўная згода. аднак менавіта гушчаўцы "прадстаўляюць" аўтакефалію шырокай грамадскасці, чым дыскрэдытуюць і саму ідэю, і наяўныя структуры БАПЦ,

>8.Калі б беларускія дзяржаўныя ўлады былі дэмакратычныя і БАПЦ здолела вольна існаваць на Беларусі, толькі тады >магчыма б было сказаць у якой юрысдыкцыі прагне знаходзіцца беларускія праваслаўныя.
во, на тым і парашым - царква сама павінна вырашаць, нельга ёй навязваць збоку. калі вы вернік БПЦ МП, то будзем разам вырашаць, чым далей быць НАШАЙ ЦАРКВЕ, разам з іншымі праваслаўнымі людзьмі, разам са святарамі, з епіскапамі. калі ж вы да РПЦ не належыце, то як вы можаце ёй указваць, якім чынам яна павінна кіравацца (самакіравацца)

>9. Ня трэба ўтрыраваць. Мова ідзе аб вызнаньні факту існаваньня Кіеўскае мітраполіі пад амафорам >Канстантынопальскага патрыярха. Дарэчы, Канстантынопальскія патрыярхі ўжо некалькі разоў (у розны час, упершыню ў >20-х гадох ХХ ст.) рабілі заявы пад някананічнам яе прыяднаньні да Маскоўскага патрыярхату.

з таго часу шмат што змянілася - у тым ліку і Маскоўскі Патрыярах стаў іншым, і Канстанцінопальскі, і ўзніклі праваслаўныя дыяспары па ўсім свеце, і куча юрысдыкцыяў. да 17-га стагоддзя пры ўсім жаданні не вярнуцца.


>10. аб а. Грыгорыі Латушка.
>Ці ня грэх абвінавачваць сьвятара ў хлусьні? Асабіста я ня бачу патрэбы а. Грыгорыю хлусіць прад досыць вялікае >колькасьцю сьвядомага і добра абазнанага народу. На маю думку, зьмяніліся палітычныя абставіны і мітрапаліту Філарэту >зрабілась нявыгодна падцьверджываць сваё саслужэньня з мітрапалітам Мікалаям.
>Цікава, а мітрапаліт Філарэт знаходзіўся ў Гародні ўвесь час перабываньня мітрапаліта Мікалая ў Менску? На колькі мне >вядома, гэта далёка ня так.

па-першае, яго імя - Георгій, а не Грыгорый.
па-другое, мітрапаліт Філарэт для служэння мітр. Мікалая даў сваю ДАМАВУЮ ЦАРКВУ, але разам яны не служылі. гэта факт.
па-трэцяе, на свае вочы бачыла пасведчанні аб хрышчэнні на бланках Петра-Паўлаўскага сабору, падпісаныя мітр.Мікалаем, які хрышчэнні і здзяйсняў. аднак потым у тым жа Петра-Паўлаўскім саборы пахрышчаных дзяцей ПЕРАМІРАПАМАЗВАЛІ паводле наступнай логікі - хрысціць можа любы хрысціянін, хай нават баптыст, а мірапамазанне вызнаць нельга.

пра сучасны стан каментаваць не буду, бо гэта офтопік у дадзенай тэме.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
Александер


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2006
Сообщения: 363
Откуда: Минск
Ответить с цитатой
burbalka писал(а):

>2. Выбар сьвятара і япіскапа грамадой.

як паказвае практыка, гэта часцяком бывае неапраўданым, атрымліваецца, што грамада "наймае" сабе служку, які павінен задавальняць яе патрэбы. аднак і прынцып прызначэння чалавека, чужога для грамады, таксама мае шмат мінусаў. Найлепш, калі сапраўдная царкоўная грамада зацвярджае ці прапануе епіскапу паставіць сабе святара са свайго ліку.


Долой демократию! Smile

_________________
"Хто вызнае, што Ісус ёсьць Сын Божы, у тым жыве Бог, і ён у Богу." 1 Ян 4:15

http://timpan.livejournal.com/
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщениеПосетить сайт автора
And


Православный
Зарегистрирован: 26.07.2005
Сообщения: 96
Откуда: г Минск
Ответить с цитатой
александр, вам наверное монархия по душе.
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
прачытаўшы абодва допіса мушу удакладніць па першаму пункту наступнае:

БЕЛАРУСУ:
а) пералічыўшы процьму тыпіконаў, ужываных у гісторыі, і тое, што яны забараняюць ці дазваляюць, вы прыйшлі да выснову, што "...А трымаца посту альбо не – вызначае кожны сам дзеля сябе. " Аніводзін тыпікон такой фармулёўкі НЕ МАЕ! (інакш, навошта тыя тыпіконы?). А, увогуле, --перапрашаю-- гэта ўсё нагадвае старую прымаўку:"гляжу ў кніжку і бачу..."
б)"..а 25 сакавіка ёсьць дзеля ўсіх беларусаў сьвятам нацыянальна-дзяржаўным.." Толькі НЕ ЎСЕ беларусы (прынамсі на Бацькаўшчыне) яго сьвяткуюць і сьвяткаваць будуць!
в) " наколькі жорстка і крытычна трэба ставіцца да дзейнасьці сумнавядомай фірмы “Дыяконія” і ёй падобных? " Падтрымваю вас, але ў "катэдральным саборы БАПЦ" узгаданая фірма гарэлкай не гандлявала і ў рот прысутным "чарніла" не залівала. Заліваў яго нейкі Мікалай Вашкевіч з "дабраслаўленьня" сёньняшняга "першагерарха" БАПЦ, Данілюка. Так што не варта ўсё путаць ў адзін клубок!

БУРБАЛЦЫ: "Постныя Зацемкі"
уявіце сабе сітуацыю -- вы заходзіце ў 2-павярховую будыніну, падобную на вясковую МТЗ(1-шы паверх -- прыцаркоўная заля з кухняй і офісам, 2-гі паверх -- царква, вельмі бедная на выгляд).. Пачынаецца літургія.. Вялікі пост... дзесьці пасьля сьпеваньня "Міласьць міра" у царкве адчуваецца пах смажанае елавічыны ці сьвінячых каўбасаў (!).. ... Напрыканцы багаслужбы, перад пяяньнем "Магутны Божа..", у царкве падвойваецца (альбо патройваецца) колькасьць народу.. Пераважна моладзь.. "Новапрыбылыя" галдзяць як на вакзале. Яны прыйшлі на сьвяткаваньне 25-га сакавіка.. Дзеўкі ў караценькіх спаднічках.. хлопцы, якія пазіраюць больш на тыя спаднічкі, чым на іконы.. Яўна не выглядае на тое, што хтось зь йх укленчыць перад абразамі.. Побач стаіць 40гадовая кабета ў чырвонае спадніцы з вялікім разрэзам і з паўтоны "штукатуркі" на твары.. Гэта сужыцелька актыўнага "парахвіяніна БАПЦ", Ігара Шаламіцкага, Ларыса.. Сярод моладзі сноўдае ад'ютант Пазьняка, Мікола Сагановіч -- зьбірае адрэсы і тэлефоны, назойліва прапануе запісацца ў сябры БАЗА(бел-амерыкан.задзіночаньня) і "парахвіяне БАПЦ".. З крыжом на амбон выходзіць сьвятар, кажа кароткую казань пра любоў да бліжняга. Яго ніхто не слухае.. Напрыканцы ён віншуе са сьвятам Незалежнасьці і заклікае -- "Памятайце! Акт 25 сакавіка Вялікі пост не адмяняў! Сьвяткуйце, але і з павагай да таго сьвятога мейсца, у якім знаходзіцеся!.." Апошнія яго словы выклікаюць нэрвовы цік на твары Пазьняка, які тутака ж напаўразвалку сядзіць на лаве, закінуўшы нагу за нагу. Служба скончаная, ўсе ідуць на першы паверх, дзе на ўваходзе трэба заплаціць 30-60 даляраў з асобы (для параўнаньня -- сярэдняя рэстарацыя ў Нью-Йрку возьме з вас 25-40, укл. выпіўку). Зь левага боку стаіць "бар" з дзесяткам разнастайных бутэлек і вялікім цэтлікам "3 даляры за шклянку!" Ніякіх пазволаў на продаж, усё нібыта "для царквы"(?!). "Заправачную" пільнуе электрык А.Тальянскі.. Каля сталоў мітусяцца Зоя і Мікола Вашкевічы. Першая ("старшыня сястрыцтва катэдральнага сабору БАПЦ"), ува кухарскім ўбраньні, цыркулюе з паддонамі ежы паміж кухняй і сталамі. Мікола запрашае госьцікаў за сталы, прабуе жартаваць. Праўда, жарты атрымваюцца як у сантэхніка, кім ён і працуе.. Недзе на кухні таўчэцца жонка Сагановіча, Ліна. Яна прабуе ўсьміхацца, але вочы выдаюць яе ўнутраную злосьць. Ліна з грубымі памылкамі гаварыць па-беларуску, аднак ўсяляк паправіць кожнага рускамоўнага... Публіка пачынае жэрці выстаўленае на сталох. Праз колькі часу прыходзіць сьвятар. Ускоквае стары Данілюк -- чырванее і крычыць, каб ўсе ўсталі, паслухалі малітву.. "Ўсе" лянотна адрываюцца ад талерак.. Сьвятар дабраслаўляе "ясьце й піцьцё.." На гэтым яго функцыі сканчаюцца... Публіка сядае. Хуценька Мікола хапаецца за 4-літровую бутлю таннага амерыканскага "чарніла" і танцуючы ля кожнага, прабуе "прагрэць" публіку -- "ЗА 25-е..", "за царкву..", "за пазьняка..", "за здароўе..", "за..." Паміж тостамі новы пабор - "на сястрынства.." і гэтакжа назойліва, як з бутэлькай, Мікола ізноў абыходзіць сталы... Афіцыйную частку адчыняе Віталь Зайка - старшыня БАЗА. Далей пра змаганьне з маскалямі і ўласныя "посьпехі" гаворыць Пазьняк.. Да мікрафона ірвецца Зоя Вашкевіч. З плачам яна кажа пра Незалежнасьць, жадае шмат год Данілюку... Яшчэ нядаўна яна сядзела ў Беларусі ў адным з дзяржкамітэтаў -- "уручала" узнагароды ад імя Лукашэнкі.. Людцы ядуць і пьюць.. Неўзабаве Народ хоча танчыць! Устае маленькі лысы, але малады чалавечак, "сябра Рады Катэдральнага Сабору БАПЦ", Віталь Міхноўскі. Накіроўваецца разам зь яшчэ адным "сябрам Рады", Сяржуком Капыткам да ўсталяванае тутака ж апаратуры... Гасьне сьвятло, грохатна гучыць сучасная папса пад дыскатэчную сьветламузыку.. Праз 3-4 гадзіны паўсюдна ў царкве стаіць пах карчмы... Насьвяткаваўшыся, публіка з "постным" відам выпаўзае з царквы ў кірунку запаркаваных аўто.. У прабіральні не зайсьці -- смурод ад гарэлкі і кімсьці "недажованае" ежы. Нехта не вытрываў змаганьня самога з сабою... Хтосьці успамінае пра Вялікі Пост.. Услед яму кажуць, каб не займаўся "правакацыяй" і "антыбеларускай дзейнасьцяй" сярод сьвядомае публікі, а тое дастане "ў рыла"... Царква пусьцее. Сярод сталоў ізноў сноўдаюць Вашкевічы.. На уваходзе ў царкву застаецца гара чорных, сьмярдзючых мяхоў -- "сьвяточны" падарунак для санітарнага дэпартамента N.Y.-сіці....
Наступным вечарам ў царкву ізноў наведваюцца Зоя і Мікола. Акрамя іх прыходзіць Валер Дворнік -- скарбнік БАЗА і кантралёр ад "Рады БАПЦ". Сварацца, лічуць НАЯЎНЫЯ грошы... Мікола рычыць на Валерку і апраўдваецца, колькі "за ўласныя" купіў папяровых кубачкаў і пластыковых відэльцаў.. Штосьці перападае "на БАЗУ", рэшта -- на сямейнае міколава-зоіна "сястрынства". Нечага -- "на царкву", Данілюку.. Так заваны "дах"... Ніякіх ведамасьцяў-подпісаў.. За месяц будзе паседжаньне "рады", Зоя назаве нейкую лічбу, якую ніхто і ніколі не праверыць. Яе будуць дзякаваць "за труды"... Данілюк напіша артыкул ў сваім часопісе, Падлесскі зьмесьціць фота на сваім "сайце БАПЦ"!.. Епіскап з сьвятаром запатрабуюць сапраўднае справаздачы, але іх абвесьцяць "гэбаўцамі" і вытаўкаюць за дзьверы ўдала злажанага ПРЫВАТНАГА бізнэса пад шыльдай "БАПЦ і Ко"... А Беларусь.. Жыве Беларусь!!! і пражыве далей...
працяг будзе...
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
Александер


Православный
Зарегистрирован: 18.05.2006
Сообщения: 363
Откуда: Минск
Ответить с цитатой
And писал(а):
александр, вам наверное монархия по душе.

Не, что вы - напротив. Я за коммунизм! Только с Христом, а не то, что пытались построить 70 лет в СССР. Cool
Хотя даже тогда кое что было хорошее.

_________________
"Хто вызнае, што Ісус ёсьць Сын Божы, у тым жыве Бог, і ён у Богу." 1 Ян 4:15

http://timpan.livejournal.com/
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщениеПосетить сайт автора
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
шаноўны вораг народу, уся, што вы пішаце пра падобныя святкаванні, выклікае жаль і абурэнні. але паверце, на Бацькаўшыне ўва ўлонні "кананічнай Царквы" бывае і не такое - п'яных бацюшак бабулькі на санках дадому развозяць Вялікім постам. цікава наступнае: а вы як апынуліся ў тых шэрагах? прычым ведаеце такія падраюязнасці...

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
м-да! "жаль и абурэньни" могут быть и тут и там.. Пьяные батюшки на санках?.. Я вам верю и более того, сам могу рассказать предостаточно "подробностей" не только о батюшках на санках, но и о архиереях в мерседесах.. Поэтому-то когда-то и ушел из вашей "каноничной" в ихнюю "автокефальную".. Думал, "сапрауднае" беларуское Православие найду... Теперь вот наблюдаю: сколько ж еще народу наступит на те же грабли?? Я вам вот что скажу -- пьяного "батяню" на санках можно поменять на трезвого без санок. А вот при трезвом батюшке ..пьяный "приход" поменять?!... Откуда столько санок взять?? Вот она "антыбеларуская дзейнасьць"!!! Так что оставайтесь в "Каноничной", там церковного порядка поболей и для души спасительней! Иначе придется наблюдать как после 5-го тоста каждый дворник и сантехник свою "автокефалию" перед архиереем и священником устанавливают!!!
"а вы як апынуліся ў тых шэрагах?" .. Прилетел самолетом в Америку и зашел в "нашу родную", ультробеларускую "царкву"...
Подробностей я ведаю еще больше, но от этого мне не легше -- вся эта наша "автокефалия" больше напоминает мне Гоголя и его "Мертвые души", но уже в беларуской вариации... Кстати, даже у вас на форуме дурость происходит: я пишу о БАПЦ, наблюдая все воочию, а мне из Украины (судя по постам и языку) парирует "Беларус", упрямо доказывая противоположеное! и что тут скажешь -- типиконы перечмтывать???
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
вораг народу, асабіста я не збіраюся нікуды ісці з кананічнай БПЦ Smile бо і ісці-та няма куды, а нават, калі б было - то навошта мяняць шыла на мыла? але ёсць пабожныя людзі ў абедзьвюх цэрквах. і мне здаецца, пытанне такога заняпаду пабожнасці звязанае не столькі з аўтакефаліей, колькі з агульнадыяспаральнымі тэндэнцыямі не толькі ў беларускіх асяродках. прыкольна атрымалася - у нас бацюшкі вырашаюць усё, а прыход не мае ніякай улады - і многія бацюшкі гэтым карыстаюцца і іх на саначках возяць, у амерыцы - прыход усё вырашае, а бацюшка - толькі наёмнік, якога можна нагой пад зад - і тут ужо бацюшка не можа прыход прыструніць Smile
што тычыцца Беларуса, то ў яго ёсць свой досвед - ён піша пра Львоў, таксама "ваочыю наблюдая", а вы яму парыруеце Smile паверце, спадарства, я далёкая ад ідэалізацый як з таго, так і з іншага боку. і важна казаць пра эмпірычную аўтакефалію, пра тую царкву, якая называе сябе аўтакефальнай. аднак трэба ўзгадаць і пра іншую царкву, якая называецца Беларускай Правслаўнай Царквой Маскоўскага Патрыярхату як царкву, якая існую ў Беларусі і па-любому, як таго каму б не хацелася, з'яўляецца Царквой Беларускай. І пытанні тут ставіць зыходзячы з "нацыянальных інтарэсаў" я б не стала, хаця разумею, што большасць ставіць іх зыходзячы менавіта з такіх інтарэсаў. Мяне цікавіць канкрэтная карысць ці шкода аўтакефаліі для царквы, а не для дзяржавы.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
Правильно, в национальных интересах надо иметь свою царкву... Но созидая новое, можно разрушить старое и остаться у разбитого корыта. Именно этого и добивается позьняк, который в последнее время так автивно взялся за БАПЦ. Автокефалия ему нужна только для того, чтобы расшатать Православие и уничтожить его. Он воюет не против "масковскае царквы", а против Православия вообще! для этого он не раз встречался с польскими ксензами и бискупами, консультировался с польскими католическими экстремистами с радио "мария". Они же его до недавнего содержали в Польше.. Он понимает, что в ПРАВОСЛАВНОЙ стране он-КАТОЛИК никогда не будет президентом! он воюет с Церковью и это его "нацыянальныя интарэсы". Проще говоря, в нем пребывает дьявол, который противится Церкви и восстал по горделивости против нее!!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
"проще" лепей не "говорить". а то ўсё ідзе па азаронкаўскім сцэнары.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
а если б все пошло по позьняковским сценары, "говорить" было бы можно???
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
vorag narody


Зарегистрирован: 05.03.2006
Сообщения: 93
Ответить с цитатой
хочу также высказать свои мысли относительно предыдущих постов:

2.Выбар сьвятара і япіскапа грамадой.

БЕЛАРУСУ:

"Канстантынопальскія імпэратары ўсувалі Патрыярхаў, Рымскія папы былі ў выгнаньні, Віленскае і Львоўскае праваслаўныя брацтвы выступалі супраць “уласных” япіскапаў... "

1) Бунтарство и революции в Царкве -- не предмет подражания. Они лишь дезорганизуют и идут во вред Церкви.
2) Ваши сравнения слишком натянуты: виленское и львовское братства ни в какую не сравнимы с кучкой позьняковских политиканов, вчера принявших крещение, с трудом отличающих молебен от панихиды и смутно представляющих себе предназначение самой Церкви..
3) Священство -- это не выборная должность типа старшыни КХП или БНФ. Это -- одно из 7-ми СВЯЩЕННЫХ ТАИНСТВ. про это пишется в Катехизисе для начальных классов церковно-приходской школы. Вы ставите себя знатоком церковной истории и канонического права, а таких элементарных вещей не знаете???!!!!
4) Как вы представляете себе собрание таксистов, дворников, домохозяек и безпрацоуных, ВЫБИРАЮЩИХ себе СВЯЩЕННИКОВ??? По каким принципам, критериям или параметрам, если эти люди еще вчера спрашивали у того же священника, перед какой иконой им ставить свечи? В таком случае это не православная Церковь, а протестантская секта типа "безпоповцев"!!! А вообще это все выглядит смешно и дурно пахнет идиотизмом.
специально для вас повторю один из моих предыдущих постов:

“калі пачуеш, што нехта ганьбіць сьвятара, хутчэй адыйдзі ад яго, бо гэта слуга сатаны”,—кажа сьвяты Рыгор, папа Рымскі.
“Тыя, хто не пакараюцца сьвятарам ды іх ганьбяць, трапяць пад больш страшны суд, чым жыхары Садома й Гаморы”,— кажа сьвяты Васіль Вялікі.
“Вар’яцтва не паважаць уладу сьвятароў, без якіх немагчыма атрымаць збаўленьня”,— вучыць сьвяты Ян Златавусны.
“Хто любіць Хрыста, той будзе любіць і сьвятара, бо праз яго далучаецца да Прычасьця”,— кажа той жа сьвяты..
“Мы павінны шанаваць сьвятароў больш за сваіх бацькоў, бо ... Сьвятары нараджаюць нас для Бога”, — кажа той жа сьвяты.
“Хто паважае сьвятара, той будзе любіць Бога, а хто стаў абражаць сьвятара, той дойдзе й да абразы Бога”, — вучыць сьвяты Эфрэм Сірыец.
“Хто крыўдзіць сьвятара, той абражае Бога”, — кажа той жа сьвяты.
“Авечкі, не пасіце пастыраў, не выходзьце за свае межы, не судзіце судзяў, не навязвайце законы законатворцам”,— вучыць сьвяты Грыгор Богаслоў.

5)"Права ўласнага выбару сьвятароў захавалі тыя праваслаўныя Царквы, дзе грамада (парахфія) мае права ўласнасьці на будынак царквы, царкоўныя рэчы. Менавіта такой узор прапануецца дзеючым статутам БАПЦ. "
"Дзеючы статут", о котором говорите, не был БЛАГОСЛОВЕН и УТВЕРЖДЕН Правящим Епископом, как того же требует сам статут.
"утверждали" его Данилюк, Позьняк и Саня Сильванович из Нью-Джерзи.. Это статут секты, а не Православной Церкви.
6) "права ўласнасьці на будынак царквы" пренадлежит ЛИЧНО Данилюку -- годами он медленно "отодвигал" старэйшых прихожан, здал в дом престарелых митрополита Изяслава и "приватизировал" купчую на церковь.
7) о какой "громадзе" вы говорите, если за епископом и священником ушли 80% активных прихожан, а их место заняли баптист Саганович, аферист Вашкевич и каталик Позьняк со своими студентами-просителями политубежища???!!!
Cool "Наколькі я ведаю, падставай дзеля ўсуваньня яп. Васыля і некаторых сьвятароў былі іх анцібеларускія паводзіны (выцісканьне беларускае мовы з богаслужаньня, зьнявага да нацыянальнае сымболікі і г.д.) і ня проста выцісканьне, а насаджэньня іншых, праціўных грамадзе. Тут сапраўды ёсьць момант палітычны з абодвух бакоў, але, з гэтым мусіце пагодзіцца, Царква ня можа знаходзіцца па-за палітыкай у сучасным сусьвеце. "
8.1) Идеологическую утку о "выцісканьне беларускае мовы з богаслужаньня" и "насаджэньня іншых.." первым запустил Позьняк в газете БЕЛАРУС, чтобы как можно чернее обмазать доброе имя Епископа Василя. Ни он, ни вы не приведете и ОДНОГО примера с "выцисканьнем" и "насаджэньнем", поскольку это обвинение действительно "выциснуто" ..из пальца --- на беларуской мове в Нью-Ёрке, в соборе К.Туровского БАПЦ никто и никогда ...не служил!!! Владыка Изяслав служил по-славянски и только Апостол, Евангелие и проповедь была по-беларуски! Не служат там на беларуском и сейчас -- нанятый хахол поет данилюку службы ..по-украински!!!
8.2) Баптист Саганович сорвал в прицерковной зале икону Николая Чудотворца и на ее месте повесил ..пагоню(!?). Прихожане сильно возмутились, а священник сказал ему что "погоня - герб, но не идол, чтобы ему поклоняться.." Через 2 недели вышла газета, в которой со слов Сагановича, Позьняк уже вопил во всеуслышанье о "зьнявага да нацыянальнае сымболікі "..
8.3) Действительной "подставой дзеля ўсуваньня яп. Васыля.. " была боязнь Данилюка потерять ВЛАСТЬ в этой маленькой церковке: Епископ своим умом и добротой заслужил уважение у прихода и вот=вот мог наступить момент, когда Епископ мог потребовать от Данилюка передать купчую на церковь церковной раде, которой и принадлежит эта церковь. Этого страшно боялся старый аферист Данилюк и предложил дилл Позьняку: зеня обмазывает грязёй и "антыбеларускай дзейнасьцяй" доброе имя Василя, выталкивает его из царквы руками ошалевших националистов. В результате купчая и власть остаются у Данилюка, а Позьняк получает БЕЗПЛАТНО место для сборок своих политтусовок. Так и сделали... Вот вам и "Царква, якая ня можа знаходзіцца па-за палітыкай у сучасным сусьвеце"!!

"Таму, карыстаючысь прыцындэнтамі кцітарскага права Кіеўскае Царквы 14 – 18 ст.ст., " можно отбирать у Позьняка штаб-квартиру КХП, но не Православную Церковь, в которую люди должны ходить молиться, а не змагацца!

БУРБАЛЦЫ: згодны з вашае думкай -- священник не может быть наемником, "ибо наемник не радит о овцах своих.."
И еще: как-то странно получается -- люди (епископ, священник и прихожане) "бросили" патриархию, пожертвовали себя для БАПЦ, автокефалии. Отдали этому столько сил, времени, жертвовали на БАПЦ.. Пришел Позьняк и обвинил их в "антыбеларускай дзейнасьци". Ни суда, ни разбирательства -- только позьняковские опусы в газете и на интернете.. 1937 год??? взяли и выкинули, слава Богу -- не в Куропаты отвезли!! А вы говорите Лука - диктатор?! Да, "два бота -- пара!"
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя vorag narodyОтправить личное сообщение
Аўтакефалія
Беларус


Православный
Зарегистрирован: 05.09.2006
Сообщения: 27
Ответить с цитатой
Уласна кажучы я і жадаў на пачатку дыскусіі менавіта аб корысьці Аўтакефаліі дзеля Беларусі. А не ідыётычных даносаў дзе і хто як сідзіць у Царкве.
Па першае, кажучы аб тым, што грамада выбірае сьвятара - я нідзе не казаў аб тым што яна яго рукапакладае. А толькі - аб магчымасьці непрыняцьця сьвятара парахфіяй, прапановай кандыдата на рукапакладаньня і г.д. Здаецца гэта больш - меньш нармальная практыка. Я згодны з Бурбалкай - абодвы края ня вельмі добрыя. Тут патрэбны пэўны кампраміс.
Але ведаю адно дакладна - а. Вячаслаў Лонгін служыць па-беларуску. А вашыя абразы накшалт "хахла" - ці гэта па хрысьціянскі ў бок сьвятара? Ці можа і ў яго рукапакладаньня "некананічная". Калі б хтось унёс у Царкву дзе я малюся лукашэнкаўскі альбо савецкі сьцяг (падобнае па словах а. Вячаслава адбывалася ў Нью Ёрку) яб такога выгнаў бы як высьмятка асабіста! І гэта мая і, як бачу ня толькі мая, пазіцыя і перакананьня. Молячыся за Беларусь - я малюсь за Вольную Беларусь пад бел-чырвона-белым сьцягам і Пагоняй, а не аб закатам над балотам. Хто думае інакш мае асабістыя ворагі і "Мы пазбавім сэрца жалю - Мы сваю зямлю ратуем!".
Вынік пасьля размовы аб Тыпіконах - гэта ня вынік з іх агляду, а заклік "Не судзі і судзімы ня будзеш!".
Дыскусія зьехала на асобы, канкрэтныя. Я такасама ведаю шмат чаго аб некаторых "сапраўдных праваслаўных РПЦ" падзяліцца як мітрапаліт Філарэт напіваўся на дзяржаўных прыёмах часоў Шушкевіча? Правільна - як батюхна на санках! І фота былі, няхай Саша Вейнік падайдзе да Літоміна старэйшага. Той тады быў асабістым фатографам Шушкевіча.
Таму, шаноўныя ісьціна праваслаўныя і рускія людзі, спачатку на сябе паглядзіце!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя Отправить личное сообщение
Andre


Православный
Зарегистрирован: 12.01.2006
Сообщения: 53
Откуда: Оттуда
Ответить с цитатой
"Таму, шаноўныя ісьціна праваслаўныя і рускія людзі, спачатку на сябе паглядзіце!"

Заключны сказ проста выдатны атрымаўся! Цяжка ўстрымацца, каб не цытануць. БелАрус! Мы все русские, хочешь ты того или нет, наш национально озабоченный соотечественник. Не веришь, - тогда вспомни князя Владимира Мономаха, перечитай "Слово о полку Игореве", Афанасия Филиповича, и многих, многих. Вот где традиция, а не там где сани с данилюками устраивают цирк-шапито с Логиным на подхвате.

А ўвогуле, містэр Беларус, не пішыце вы так уж занадта раскідониста і віційна. Вы ж не Гогаль!

Наворочено у БелАруса очень много и все впустую. "Новый подход", однако, - объяснить проблематику БАПЦ отталкиваясь от типиконов, да и в сторону РПЦ плюнуть.
Снова-таки, новарочено много, но пусто по содержанию.

Еще один ход конем - оказывается бардак в БАПЦ совсем не бардак, а соответствие ни больше, ни меньше "новгородской традиции", то есть достоинство! По какому-то странному стечению обстоятельств об этом ни Саня Сильванович, ни мистэр Данилюк не догадываются, хоть именно они и назначают, и выбирают, и выгоняют. Никакой народ и парафияне здесь и близко ни на что не влияют. Просто Саня сказал Логину что-то вроде: "Будешь делать то то и то то. Платить тебе будем столько-то. Будешь выпендриваться - выкинем". Вот такой "выбар грамады".
Ну и Позняк в качестве смотрящего рядом.

К тому же, БелАрус говорит неправду и в своей ссылке на статут БАПЦ. Нет там такого.

Высказывания о каноничности, тоже бред. О чем мы уже говорили. Смешная была ситуация, когда вскоре после так называемого объединения двух частей БАПЦ Данилюк настаивал на переосвящении Логина, считая его неканоничным. Логин соглашался на переосвящение, но .... некому было переосвящать. Епископ Изяслав был уже физически не в состоянии. Так и ходит непереосвященный.

Про "стяги". Абсолютно не было никаких советских или других стягов нигде и никогда. Если это сказал Логин, то он врет. Пусть расскажет историю поподробнее, все можно легко установить. И все ж непонятно, почему на крестный ход во главе с американским стягом дефилировать почетно, а вот с какими-либо другими никак нельзя.

А Логину посоветуем вместо истории со стягами рассказать историю про свое отчисление из Украинской семинарии в Канаде и причину. Вот где будет цирк.

Припоминаю еще ситуацию, характеризующую, скажем так кадровую политику в БАПЦ. На заседании консистории Логин как всегда уперся по каким-то совершенно непринципиальным вопросам, что сразу же привело в бешенство Данилюка. Последний тогда просто назвал первого "Дураком" прилюдно, все замолчали, успокоились, и перешли к следующему. Вот остановка и нравы. Логин сделал вид, что не заметил.

В любой церкви можно найти при желании что-то неподобающее духу церкви. Но все же в РПЦ есть подлинно духовная жизнь, религиозное содержание, то, что соответствует духу Церкви и ее предназначению.
В БАПЦ этого нет совсем. Главное содержание - махание флагами, разборка с "москалями и здрадниками", жратва, попойки и сбор денег на "барацьбу".

Рыжы и Акалович.
Рыжы, наверное, не был бы Рыжым, если б его не паровозила таже самая грамада патрыётау, которая любит выпить и закусить в стенах БАПЦ. Не случайно Рыжы довольно часто тусуется в храме Святого Кирилы Туровского БАПЦ.
Акаловича, Гущу и Спасюка в с вое время в БАПЦ скорее всего бы приняли и все было бы хорошо, если б Данилюк или Саня не боялись потерять свои "позиции". Переписка между ними велась, и не договорились они всего по нескольким пунктам. К тому же, они справедливо требовали разговора с митрополитом Изяславом лично, а не с вездесущим Данилюком, чего душа вездесущего не могла вынести. К тому же они требовали денег на свою революционно-душпастырскую деятельность, которых нет.

С Бурбалкой не соглашусь и по поводу шила и мыла. Тут все же обмен какой-то все же эквивалентный проступает, что никак не соответствует ситуации РПЦ -БАПЦ. От БАПЦ полезности никакой, как от сломанного шила или заплесневелого мыла, - выкинуть и забыть. Или отдать коллекционерам, если найдуться.

_________________
“Адкуль яны і хто яны, адменцы?”
A.Гарун
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя AndreОтправить личное сообщение
burbalka


Православный
Зарегистрирован: 19.05.2005
Сообщения: 1522
Откуда: Менск-Мінск
Ответить с цитатой
vorag narody писал(а):
хочу также высказать свои мысли относительно предыдущих постов:

2.Выбар сьвятара і япіскапа грамадой.

БЕЛАРУСУ:

"Канстантынопальскія імпэратары ўсувалі Патрыярхаў, Рымскія папы былі ў выгнаньні, Віленскае і Львоўскае праваслаўныя брацтвы выступалі супраць “уласных” япіскапаў... "

1) Бунтарство и революции в Царкве -- не предмет подражания. Они лишь дезорганизуют и идут во вред Церкви.

2) Ваши сравнения слишком натянуты: виленское и львовское братства ни в какую не сравнимы с кучкой позьняковских политиканов, вчера принявших крещение, с трудом отличающих молебен от панихиды и смутно представляющих себе предназначение самой Церкви..

тут я б магла пагадзіцца, што роля брацтваў даволі неадназначная была, аднак і епіскапы ў той час паводзілі сябе, прама скажам "не ўзорна"
vorag narody писал(а):
3) Священство -- это не выборная должность типа старшыни КХП или БНФ. Это -- одно из 7-ми СВЯЩЕННЫХ ТАИНСТВ. про это пишется в Катехизисе для начальных классов церковно-приходской школы. Вы ставите себя знатоком церковной истории и канонического права, а таких элементарных вещей не знаете???!!!!

так, аднак святар павінен валодаць аўтарытэтам сярод народу. і нават само таінства рукапалажэння ў святарскі сан прадугледжвае згоду грамады. нават у нядаўняй царкоўнай гісторыі быў выпадак у Піцерскай Духоўнай Семінарыі, калі пры рукапалажэнні аднога чалавека прысутныя ў царкве людзе заспявалі "Анаксіёс!", што значыць "нягодны быць святаром!". Па правілах, у падобных выпадках епіскап мусіць прыпыніць хіратонію, паслухаўшыся голасу народу.
vorag narody писал(а):
4) Как вы представляете себе собрание таксистов, дворников, домохозяек и безпрацоуных, ВЫБИРАЮЩИХ себе СВЯЩЕННИКОВ??? По каким принципам, критериям или параметрам, если эти люди еще вчера спрашивали у того же священника, перед какой иконой им ставить свечи? В таком случае это не православная Церковь, а протестантская секта типа "безпоповцев"!!!

па сутнасці, калі ёсць жывы прыход, жывая грамада, то гэта не праблема выбраць сабе святара. у кожным прыходзе ёсць "аксіёс" - "годныя", аўтарытэтныя людзі, у якіх ёсць пакліканне да святарскага служэння. на вялікі жаль для сучаснай БАПЦ, у яе асяродку чамусьці не выспяваюць свае сьвятары - а гэта дуджа негатыўная тэндэнцыя.

Што тычыцца Пазняка - то не яму вырашаць пытанні беларускай аўтакефаліі - гэта дакладна. нават калі б ён быў дзеючым прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь, а ўж падаўна не на эміграцыі.

_________________
Кожнае слова можа быць выкарыстаным супраць цябе
_____________
За кожнае слова трэба адказваць
________
Не ў слове, а ў сіле!
Посмотреть профильНайти все сообщения пользователя burbalkaОтправить личное сообщениеПосетить сайт автораICQ Number
БАПЦ ува ўсё красе: на эміграцыі і ў Беларусе.
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
Часовой пояс: GMT + 4  
Страница 8 из 16  


Добавить в Избранное
  
  
 Ответить на тему  
Вход:          Автоматически входить при каждом посещении   
Content © Хрысьціянскі форум ЦАРКВА

Каталог TUT.BY Rating All.BY